Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Posten in te koop aangeboden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Posten in te koop aangeboden

Is het normaal dat ik niet meer in de rubriek Aangeboden op Koop & Verkoop kan posten? Ik krijg volgende mededeling.

Broeckie, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
    Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
    Ken's Website

Re: Posten in te koop aangeboden

Je kan er wel nog posten hoor, maar enkel door een nieuw topic te openen, maw, een reply schrijven gaat niet, onderhandelingen moeten nu per PM gebeuren, gelieve toch even het sticly te lezen want deze regel bestaal al héél lang
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oesje, Mijn excuses. Wou bij mijn aangeboden lens de prijs verlagen via een reply, vandaar dat ik op het probleem gestoten was.
      Heb inderdaad de sticky niet gelezen, lees voorlopig al genoeg in al mijn cursussen. En wie leest er nu handleidingen, dat doet toch niemand.
      Ken's Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Broeckie Bekijk bericht
        Oesje, Mijn excuses. Wou bij mijn aangeboden lens de prijs verlagen via een reply, vandaar dat ik op het probleem gestoten was.
        Heb inderdaad de sticky niet gelezen, lees voorlopig al genoeg in al mijn cursussen. En wie leest er nu handleidingen, dat doet toch niemand.
        't Ja, handleidingen, ik begrijp wat je bedoelt maar soms zijn ze echt wel nuttig Normaal moet je je eigen post nog kunnen aanpassen en daarna vraag je aan een moderator om je post een schopje te geven
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Is dat niet het R.F.M. syndroom ??? ( READ the F*cking Manual syndroom )
          Een mannen kwaal heb ik begrepen
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
          X