Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
CM in Firefox 3
Collapse
X
-
-
Re: CM in Firefox 3
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
Ik was vroeger een fervente aanhanger van Firefox. Bij de switch naar Mac ben ik Firefox een paar maanden blijven gebruiken. Toen ik er minder en minder voordeel in zag heb ik er die maar afgezwierd. Ik gebruik nu alleen nog Safari (en IE onder Parallels voor de enkele stomme sites die niet eens de moeite doen om hun website aan te passen aan goede browsers)
Maar inderdaad positief dat er meer color profile aware applicaties komen.DigiCam
-
Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam Bekijk berichtVermits je ook een Mac gebruiker bent weet je toch dat dit sinds versie 3 van Safari ook met de native OSx browser kan?
Ik was vroeger een fervente aanhanger van Firefox. Bij de switch naar Mac ben ik Firefox een paar maanden blijven gebruiken. Toen ik er minder en minder voordeel in zag heb ik er die maar afgezwierd. Ik gebruik nu alleen nog Safari (en IE onder Parallels voor de enkele stomme sites die niet eens de moeite doen om hun website aan te passen aan goede browsers)
Maar inderdaad positief dat er meer color profile aware applicaties komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtIk heb al wel eens gedacht aan overschakelen maar ik weet niet hoe ik mijn bookmarks moet overzetten. Stom hé .
Simpel een Mac héDigiCam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam Bekijk berichtIn Safari onder het menu "File" heb je een optie "Import bookmarks". De Firefox bookmarks staan ergens in ~/Library/Application Support/Firefox/Profiles/xxxxxx.default/bookmarks.htm
Comment
-
Heb je ook een oplossing om foxmarks te vervangen in safari? Nu heb ik altijd al mijn bookmarks op alle verschillende pc's die ik gebruik.Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
Comment
-
-
+ het voordeel is, dat je op ieder os tegenwoordig firefox kan gebruiken Of je nu achter een mac, windows of linux zit altijd dezelfde browser interface
Trouwens de 17e is ff 3.0 er..... allen tegelijk downloaden
To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk berichtHeb je ook een oplossing om foxmarks te vervangen in safari? Nu heb ik altijd al mijn bookmarks op alle verschillende pc's die ik gebruik.DigiCam
Comment
Comment