Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bij mij niet vergeten hoor.
Kadootjes van mijn vrouwke, van mijn dochter,haar vriend en ons kleindochterke, én van mijn schoonmoeder. Van deze laatste wel maar 3 kussen, maar ja, wie het kleine niet eert ......
Mja, heb dit jaar de pech dat ze voor mij samen vielen
Vrouwke vroeg aan mij wat ik wou hebben, ik zeg, och ne 1200 mm dat is ok.
Zij, wat kost dat? ikke niks gezegd maar wel laten zien op een bepaalde site.
Heb het gelukkig overleefd
Maar moet wel zeggen, moet toch niet klagen(nee nee gene 1200mm)
Mijn vrouwke heef me niet vergeten hoor.
Ze heeft me op vaderkensdag twee (2) spiksplinternieuwe Peugeot's cadeau gedaan.
Twee tegelijk!!!!
Van een vaderkensdag gesproken hé.
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Mijn vrouwke heef me niet vergeten hoor.
Ze heeft me op vaderkensdag twee (2) spiksplinternieuwe Peugeot's cadeau gedaan.
Twee tegelijk!!!!
Van een vaderkensdag gesproken hé.
Groetjes
Skitch
2 pepermolens ?
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Juist.
Eentje voor witte peper en eentje voor zwarte peper.
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment