Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitaal fotokader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Digitaal fotokader

    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    bwa, op de moment dat je het uitgeeft denk je niet dat het dergelijke prullen gaan zijn. En prullen zijn het niet technisch gezien. Het is gewoon bepaalde generaties/mensen hebben geen boodschap aan foto's die niet op papier staan. Maar dat beseft een mens niet op moment van aankoop. Daar komt men maar achter, op de moment dat het al in huis staat.

    'k zou eigenlijk eens willen weten van degene die hier voor eigen gebruik een digitaal fotokader gekocht hebben, en dat dit nog regelmatig updaten laat staan er naar kijken ? Volgens mij is het en blijft het een gadget, maar ja 'k kan daar volledig verkeerd in zijn, ik zie alleen wat er hier voorvalt. Het is daarom dat ik ook maar even mijn mening erover geef
    Ik zit in de verkeerde doelgroep
    En in plaats van zo'n kader komt hier morgen mijne nieuwe printer binnen.
    Iets van HP, mono, laser. Geen echt pro-materiaal maar het scheelt niet veel.
    (en gene combi-prul )
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Digitaal fotokader

      Nu ja, mijn vader is nog vrij veel met computers bezig, maar ik vraag me ook af of het wel zo'n god idee is. Ik zie zo'n mensen dat niet de ganse dag laten opstaan...
      Een oude laptop zou imho ook een betere optie zijn, MITS het scherm nog ietwat deftig is.
      Media Markt is hier niet in de buurt; ik zal eens naar de FNAC gaan. ( alléén om te kijken hé )
      Bedankt voor jullie reacties.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #18
        Re: Digitaal fotokader

        Mijn opa en oma hebben er een staan.
        Mijn oom heeft al de oude fotoboeken, schoenendoosfoto's, dia's en negatieven van mijn opa gedigitaliseerd petje af.
        Nu staat die naast de tv rustig al die oude herinneringen af te spelen afgewisseld met nieuw materiaal.

        Blij dat die mensen er mee zijn

        Het ligt eraan wat je erop zet denk ik, net hetzelfde met een foto, het is wat er opstaat.

        Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

        Comment


        • #19
          Re: Digitaal fotokader

          Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
          Mijn opa en oma hebben er een staan.
          Mijn oom heeft al de oude fotoboeken, schoenendoosfoto's, dia's en negatieven van mijn opa gedigitaliseerd petje af.
          Nu staat die naast de tv rustig al die oude herinneringen af te spelen afgewisseld met nieuw materiaal.

          Blij dat die mensen er mee zijn

          Het ligt eraan wat je erop zet denk ik, net hetzelfde met een foto, het is wat er opstaat.

          Greetz rich
          Fijn!
          Uw oom zal wel even bezig geweest zijn maar hij heeft er plezier aan.
          (aan gehad en nog)
          Ik heb hier ook nog een twintigtal dozen met dia's.
          Laatst nog een paar scans gemaakt van die kapel in Thorn.
          Oeroude dia's maar ook nog "oeroude" goede kwaliteit.
          Ik stond ervan te gapen)
          Neen, een beetje fier eigenlijk dat ik dat kon destijds...mag even he.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment

          Working...
          X