Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkopen laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verkopen laptop

Iemand die een goede plaats weet om een oude(re) laptop te verkopen ?

koopjeskrant, ebay en kapaza ken ik al, maar iets specifiekers voor PCs en laptops ?

Greetz,
    TravelToy.
    www.christian-bailleul.be | Blog

Re: Verkopen laptop

alst een pentium III is zal je er waarschijnlijk zeer weinig tot niets meer voor krijgen...
    is het dan wel nog de moeite om hem te verkopen?
    5DmkIII en wat glas

Comment

Tja, hij staat hier in de weg en hij werkt nog perfect ... het containerpark lijkt me dan iets overdreven

Greetz,
      TravelToy
      www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

wat voor chipset zit er op de daadloze netwerk kaart ?
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
          Tja, hij staat hier in de weg en hij werkt nog perfect ... het containerpark lijkt me dan iets overdreven

Greetz,
          TravelToy
          Dan maar naar de kringloop-winkel.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

als je er echt niet vanaf geraakt wil ik hem wel komen halen

klein machientje kan ik altijd wel gebruiken om kleine dingen op te draaien
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Hm sluikverkoop.

Toen ik de vorige keer mijn server + backup te koop zette werd mijn topic verwijderd.

Misschien ook even proberen op jouw manier (voor specs en prijzen kun je me PM'en).
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
                Iemand die een goede plaats weet om een oude(re) laptop te verkopen ?

koopjeskrant, ebay en kapaza ken ik al, maar iets specifiekers voor PCs en laptops ?

Greetz,
                TravelToy.
                als je lid wordt van BD, mag je hem hier verkopen hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  als je lid wordt van BD, mag je hem hier verkopen hoor.
                  grt,bouk.
                  Als je VZW-lid wordt he Bouk, deze mensen hebben een extra forum in VZW-only, dat staat trouwens op dit ogenblik op de openingspagina vermeld bij "In de kijker"
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Als je VZW-lid wordt he Bouk, deze mensen hebben een extra forum in VZW-only, dat staat trouwens op dit ogenblik op de openingspagina vermeld bij "In de kijker"
                    Ja zolang een mens hier gebrandmerkt wordt, als hij zijn lidgeld betaalt gaan ze er daar toch een paar buiten houden die potentiele kopers zijn
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Ja zolang een mens hier gebrandmerkt wordt, als hij zijn lidgeld betaalt gaan ze er daar toch een paar buiten houden die potentiele kopers zijn
                      Dit heeft totaal niets met brandmerken te maken ( er zijn nu eenmaal kleine voordelen verbonden aan het lid zijn van deze VZW ), en het is ieders vrije keuze om wel of niet lid te worden. De voornaamste reden waarom ik de eerste keer lid ben geworden was gewoon financiële steun aan dit forum, niet meer, niet minder.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        nou ja; het staat ook wel met erg kleine lettertjes op de lidmaatschapskaart hoor.
                        krijgen leden die geen lid zijn van VZW dan een andere kaart!!
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                        X