Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

liedjes voor op doopselviering ... tips ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• liedjes voor op doopselviering ... tips ?

Kennen jullie liedjes die passen in de kerk bij een doop ?

Minder bekende zijn ook welkom !

Dank

R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Re: liedjes voor op doopselviering ... tips ?

ah .. zoveel schoon dingen te vinden ...

"The things we've handed down" van Marc Cohn vind ik nog altijd één van de toppers ( en nog tof om zelf te spelen ook .. )
    embee ::: nikon stuff

Comment

Ons kleindochterke is ondertussen al 14 maanden. We hadden vorig jaar een prachtige doopselviering met naast mooie teksten 2 fantastische liedjes.
      In het begin van de viering speelden we " Slaap maar " van Marco Borsato (eerste zin : "Ik zie hoe je moeders ogen stralen, de liefde heeft je aangeraakt ").
      Verderop in de viering hadden we "Zeg mama" van Elly en Rikkert (1ste zin "Waar was ik toen ik nog niet geboren was, in een doosje of een laadje ? ").
      Erg mooi . Als je naar de muziek zoekt mag je me altijd persoonlijk contacteren.
      Ik wens jullie een prachtige viering en veel geluk en plezier met jullie baby.

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
        X