Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe tv..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nieuwe tv..

    Hoi,

    als je analoge kabel signaal goed is, dan is de kwaliteit uitstekend op een LCD of PLASMA tv.

    Het probleem is dat op vele plaatsen het signaal of slecht is, of dat ze verschillende aftakkingen, al dan niet op de goede manier, hebben gemaakt.

    Is het signaal niet 100% dan ziet het beeld er alles behalve goed uit, zeker in de donkere beelden.

    Vraag zeker in de winkel of ze een analoog beeld willen opzetten.
    ZE gaan dit niet graag doen, maar dan vallen de verschillen wel meer op.

    Kijk zeker niet op een euro (frank), want de kwaliteit is er de laatste tijd zeker niet beter op geworden met die lage prijzen.

    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #17
      Re: nieuwe tv..

      Ik zou als'k jou was sowieso voor een plasma gaan ipv een lcd. Ben nog altijd niet echt enthousiast over lcd tv's....

      Ik heb een paar weken geleden bij de openingsaanbieding van Saturn in Groningen (voor slechts 484,-) een Panasonic plasma tv gekocht (type TH-37PV7F) Heeft echt een supergoed beeld. welliswaar met digitaal signaal. Een analoog kabelbeeld zou ik met geen enkele tv meer willen bekijken. Volgende stap voor mij is een ps3, voor spelletjes maar vooral voor films kijken in Blue Ray
      www.indetailfotografie.nl

      Comment


      • #18
        Re: nieuwe tv..

        Philips LCD die hier staat heeft fantastische analoog tuner.

        Enige "jpg artifacts" die je ziet zijn bij kanaal2 films... En tijdens de reclame is het opeens weer superzuiver, dus ligt niet aan het analoog signaal ;-)

        Comment

        Working...
        X