Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet vergeten belastingsbrief indienen !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Niet vergeten belastingsbrief indienen !

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Heb ik een boekhoudster voor...

Trouwens, als je veel belastingen moet betalen wil dat zeggen dat je veel verdiend hebt. Ik betaal dus graag belastingen.

Misschien toch tijd om van boekhouder te veranderen dan. Ik heb dat twee jaar geleden ook gedaan. Groter zakencijfer, min of meer zelfde uitgaven, en een pak minder belasingen moeten betalen... Die vlieger gaat voor mij dus niet langer op!
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
      Misschien toch tijd om van boekhouder te veranderen dan. Ik heb dat twee jaar geleden ook gedaan. Groter zakencijfer, min of meer zelfde uitgaven, en een pak minder belasingen moeten betalen... Die vlieger gaat voor mij dus niet langer op!
      Heb ik ook gedaan hoor. Boekhoudkosten gehalveerd. Ik ga er natuurlijk van uit dat je boekhouder weet wat hij/zij doet hé. Als het echter een kluns is....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Heb ik ook gedaan hoor. Boekhoudkosten gehalveerd. Ik ga er natuurlijk van uit dat je boekhouder weet wat hij/zij doet hé. Als het echter een kluns is....
        'k ben maar een simpele bediende
        ---
        Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
        http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
          Maandagavond heb ik mijn aangifte on-line gedaan. Toch eeen paar keer "buiten gesmeten" tijdens het uploaden van enkele bijlagen wegens "server overbelast" (rond 23u40). Zat ik blijkbaar toch in een "electronische" fille .
          Sorry, dat was ik: ik was al mijn aftrekbare kosten aan het uploaden.
          Dat we ze nog lang mogen "trekken".
          Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

'k snap toch ni waarom er mensen zijn die tot de laatste moment w8en

doe da nu al 6 jaar met Tax-on-web

k vind wel dat ze de Tax-on-web'ers 't vlugst zouden moeten betalen ( alé als je trekt tenminste )
            want ze hebben daar toch 't minste werk mee

meestal word ik einde maart uitbetaald
            komt goe van pas voor de reis naar USA in mei
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Waarom bijlages uploaden?
              Ik heb dit nog nooit gedaan,je moet ze enkel ter beschikking houden.Ze hebben er nog nooit naar gevraagd.

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                Waarom bijlages uploaden?
                Ik heb dit nog nooit gedaan,je moet ze enkel ter beschikking houden.Ze hebben er nog nooit naar gevraagd.

mir
                Speciale aftrek gedaan voor energie besparende maatregelen...
                Ik ben één van de speciale gasten die men altijd probeert te pakken ondanks dat ik hoogstens een hypotheeklening aangeef. Geen werkelijke beroepskosten, geen km vergoeding etc. etc.

Toen ik 14 jaar geleden een huis onder BTW stelsel heb gekocht, wou een controleureke mijn extra intrestaftrek niet aanvaarden. Dat madameke heeft toen van haar chef op haar donder gekregen. Van toen sta ik denk ik ergens op een zwarte lijst van "te controleren personen".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht

doe da nu al 6 jaar met Tax-on-web

k vind wel dat ze de Tax-on-web'ers 't vlugst zouden moeten betalen ( alé als je trekt tenminste )
                  want ze hebben daar toch 't minste werk mee

meestal word ik einde maart uitbetaald
                  komt goe van pas voor de reis naar USA in mei
                  Laatste document voor de aangifte is bij mij pas op 1 juli in de bus gevallen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                    Eingenlijk zouden we hier beter ook eens vragen welke redenen mensen hebben om die enveloppe de laatste mogelijke datum in die bus te laten glijden. Persoonlijk snap ik dat ook niet echt.

Ik gebruik hier ook al jaren Tax on web, en dat "vervelend werkje" is al meer dan een maand geleden gebeurd...
                    Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                    X