Lees hier meer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Iedereen tevreden?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Iedereen tevreden?
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtIk wel. Love my jobWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht(een goeie verstaander heeft geen 2 woorden nodig zeker )
Comment
-
-
Ik alvast niet over de omgeving: zeker 25 graden in de winter (geen thermostaat op de verwarming!), and idem tijdens de zomer want grote ramen maar geen zonnewering. En het feit dat ik naast een vergaderzaal zit met zéér slechte geluidsisolatie (ik kan gewoon de gesprekken meevolgen)
Gelukkig is het iets beter qua inhoud van het werkMijn foto's en fractals
Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk berichtIk alvast niet over de omgeving: zeker 25 graden in de winter (geen thermostaat op de verwarming!), and idem tijdens de zomer want grote ramen maar geen zonnewering. En het feit dat ik naast een vergaderzaal zit met zéér slechte geluidsisolatie (ik kan gewoon de gesprekken meevolgen)
Gelukkig is het iets beter qua inhoud van het werk
Comment
-
Nja, ik kan gewoon niet goed tegen lawaai en hitte Liever 15 graden dan 25Mijn foto's en fractals
Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk berichtNja, ik kan gewoon niet goed tegen lawaai en hitte Liever 15 graden dan 25
Comment
Comment