Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kl#j#'s van de belastingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kl#j#'s van de belastingen

moeten die eikels van de belastingsdienst nu echt wachten tot de allerlaatste dag om mijn belastingen die ze al meer dan 1 jaar gepikt hebben, terug te storten!

Ik moet al bijna mijne nieuwe brief invullen en heb mijn vorig tegoed nog niet teruggekregen! Ne mens moest eens wachten met het tekort terug te betalen!! Ze steken u godverdomme in de bak!
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Re: Kl#j#'s van de belastingen

't zal aan u liggen, mijn terugstorting staat hier al meer dan 3 maand op mijn rekening, alle ze is al op Mij hoor je niet klagen over de belastingen

(trouwens is dat niet altijd plezant, om uit te kijken naar een terugstorting, en op de moment dat je het geld dan ontvangen hebt, is het uitkijken voorbij... dat is het spijtige eraan , geniet er dus nog even van, van uw uitkijken )
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      't zal aan u liggen, mijn terugstorting staat hier al meer dan 3 maand op mijn rekening, alle ze is al op Mij hoor je niet klagen over de belastingen

(trouwens is dat niet altijd plezant, om uit te kijken naar een terugstorting, en op de moment dat je het geld dan ontvangen hebt, is het uitkijken voorbij... dat is het spijtige eraan , geniet er dus nog even van, van uw uitkijken )
      Ik heb hetzelfde probleem als Hans, terwijl mijn vriendin al eind vorig jaar gestort gekregen heeft.

Blijkbaar worden de grotere bedragen pas als laatste teruggestort.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

Blijkbaar worden de grotere bedragen pas als laatste teruggestort.

Wat noem je grote bedragen ? Bij mij was het meer dan een maandloon, dat noem ik al een deftig bedrag . Maja voor andere is dat peanuts
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Wat noem je grote bedragen ? Bij mij was het meer dan een maandloon, dat noem ik al een deftig bedrag . Maja voor andere is dat peanuts
          Ik ken je maandloon niet, maar van mij was het ook een stuk meer dan mijn nettomaandloon (ben IT Consultant).
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

ik geef wel toe dat ik niet de snelste was om mijne brief in te leveren vorig jaar en het gaat maar om 250 € maar ik ben op dat geld aan het wachten omdat ik al een maand geleden bij iemand een EOS 5 en Sigma 15 2.8 fisheye heb gereserveerd en dat liefst zo snel mogelijk wil hebben

Het uitkijken vind ik dus alles behalve plezant want ik heb dat geld meer nodig dan de belastingsdienst!
            Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
              ... en het gaat maar om 250 € maar ik ben op dat geld aan het wachten omdat ik al een maand geleden bij iemand een EOS 5 en Sigma 15 2.8 fisheye heb gereserveerd en dat liefst zo snel mogelijk wil hebben
              De pot verwijt de ketel...

De belastingen wachten tot er genoeg mensen betaald hebben om met dat geld terugbetalingen te doen. Elke privé firma die zo tewerk gaat kan z'n klanten goodbye zeggen. Maar jij klaagt over dat verplicht lange wachten, maar je doet net hetzelfde: je reserveert iets maar 'iemand' moet jou eerst geld storten voor je die persoon kan betalen!

Ondertussen wacht ik ook tot de belastingen "eind mei" m'n centen terugstorten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht

De belastingen wachten tot er genoeg mensen betaald hebben om met dat geld terugbetalingen te doen. Elke privé firma die zo tewerk gaat kan z'n klanten goodbye zeggen. Maar jij klaagt over dat verplicht lange wachten, maar je doet net hetzelfde: je reserveert iets maar 'iemand' moet jou eerst geld storten voor je die persoon kan betalen!

Ondertussen wacht ik ook tot de belastingen "eind mei" m'n centen terugstorten...
                eind juni bij mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht

wat heeft dat er mee te maken? ik heb dat met die kerel afgesproken en duidelijk op voorhand gezegd dat het pas eind mei kan zijn voor ik mijn geld heb en hij was akkoord. Als die nu gezegd had dat hij het sneller wilde verkopen, had je mij niet horen protesteren (en dan was misschien dit wachten makkelijker geweest). Dus de pot verwijt de ketel nougabolle
                  Nieuwe site

Comment

je moest eens weten hoe druk het op de laatste dag van betalen van de BTW op het belastingkantoor is.!!
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In feite doen ze toch hetzelfde als de burgers : zij wachten tot de laatste dag om het briefje in te dienen, dus de staat wacht tot de laatste dag om terug te betalen.

Daarbij : 3 maanden op voorhand krijg je een mooi briefje, met daarop de dag dat je de betaling krijgt. Je weet dus lang genoeg vooraf wanneer dat geld toekomt hé...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Ik heb mijn centjes eind maart al ontvangen.

Vorig jaar was het pas eind juni.
                        Reden: Na telefonisch contact te hebben opgenomen bleek dat ik een foutje had gemaakt bij het invullen van de onkosten woon-werkverkeer.
                        Mvg Tim

Comment

ook nog geen nieuws
                          na telefoontje blijkt dat ze zich vragen stellen over mijn D3 en 600 mm AF-S als beroepskosten
                          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

hier is't pas eind juli

gisteren eindelijk mijn brief gehad, 3 maand later dan dat i k'm ieder jaar stipt gelijk met m'n pa heb

kl**thommels daar, maar ze waren er al wel met de nieuwe he ,

Comment

Ik kan TS wel begrijpen vooral dat je als je je brief krijgt nog 2 maand moet wachten voor je je centen terug ziet.
                              Nu ik heb mijn centen eind maart terug gezien.
                              Heb ondertussen de nieuwe online ingevuld en krijg volgend jaar bijna dubbel zoveel terug dan dit jaar dankzij inbrengen energiebesparende maatregelen.

Kom bijna overeen met 4 netto maandlonen dat ik terug krijg.

Dan kan ik wel wat wachten,ik heb geduld

mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                              X