Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondschool: Netwerkbeheerder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Avondschool: Netwerkbeheerder

Hallo,

Heeft er hier iemand via avondschool een opleiding "netwerkbeheerder / System Administrator" gevolgd?

De meeste duren 3 jaar en je heb 2 maal in de week les.

Graag je ervaringen

Ik ben samen met mijn baas aan het zoeken naar een goede plaats ergens in de buurt van Antwerpen.

mvg
    Sven

Re: Avondschool: Netwerkbeheerder

Mijn vriend heeft de opleiding in Genk gevolgd en hij is er toch heel tevreden van.
    Veel van windows-systemen (MCSA) en ook veel over linux en dergelijke. Als je nog meer wil weten, mag je gerust een mailtje sturen naar info@diake.be
    aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...

doe ik dat lekker niet!

Comment

Kijk eens wat cevora te bieden heeft, is zelfs gratis als je bediende bent...

Volg een opleiding, ondersteun je medewerkers of vind een job. Welkom bij Cevora.
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Ik heb dit zelf proberen volgen, via examen mag je het 1ste jaar overslaan als je al wat ervaring hebt.

Dit was in Asse,

trok eerlijk gezegd op niks, niveau lag zeer laag.
        Ben er dan ook mee opgehouden.

Moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik al jaren ervaring had toen ik ernaartoe ging, 'k wou ook wel is een papierke ;-).

Als je zoiets doet kijk dan goed welke technologieën die ze in hun lessen hebben en wie de lessen geeft maakt ook veel verschil.

Comment

Oh ja,

en we hebben al eenmaal iemand op stage gehad bij ons op het bedrijf die zo'n cursus laatste jaar volgde, en ik moet zeggen dat die zijn niveau ook ver onder nul lag, maar dat kan natuurlijk aan de persoon liggen.

Volgens zijn uitleg, idd ervaring met windows systemen en zelfs cisco, in praktijk, niks.

Comment

Was het via cevora of heb je het over iets anders?
            Het enige wat ik er eens gevolgd heb was een migratiecursus van Quark naar Indesign en die viel goed mee, hangt waarschijnlijk af wie ze inschakelen om de cursus te geven...

wim
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Ik volg dit via "De Avondschool" in Oostende. 3 avonden in de week. Nog 2 jaar te gaan :P

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                Heeft er hier iemand via avondschool een opleiding "netwerkbeheerder / System Administrator" gevolgd?
                Ik heb die opleiding gevolgd bij Birm
                Ben zeer tevreden van de school en de opleiding (was wel nog voor het modulaire systeem).

2 avonden/week van 18-22u
                onderschat het niet, best zwaar (zeker in combinatie met dagjob) want er komen nog opdrachten bij.

Vervolgens moet je nog een scriptie maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                  Ik heb die opleiding gevolgd bij Birm
                  Ben zeer tevreden van de school en de opleiding (was wel nog voor het modulaire systeem).

2 avonden/week van 18-22u
                  onderschat het niet, best zwaar (zeker in combinatie met dagjob) want er komen nog opdrachten bij.

Vervolgens moet je nog een scriptie maken.
                  Het is inderdaad veel zwaarder dan men denkt. Ik heb het nog eens 3 avonden i.p.v. de meeste 2... tis doorbijten

Comment

Ik heb dit gevolgd in GroepT, trok echt op niks. Leraars wisten zelf niet waar ze over bezig waren. Cursussen vol fouten enz..
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Working...
                    X