Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op 10-04-2008 een ticket aangemaakt omdat voor de zoveelste keer de mail problemen gaf ... op 21-05-2008 een antwoord gekregen.
En het antwoord was ...
Hartelijk dank voor uw email !
Heeft u dit probleem nog steeds?
Zoja kan u ons de headers van de vertraagde mails sturen
...
Da's anderhalve maand om dit antwoord te krijgen en zeggen dat de headers al van de eerste dag in hun bezit zijn.
Voor de zoveelste keer een kl*te-service van hen!
De vorige tickets werden niet eens allemaal behandeld en anderen eveneens pas na maanden een dergelijk antwoord op gekregen.
Service is gewoon nul comma nul.
Nog nooit problemen mee gehad, maar heb daar ook enkel internet van. Om het mezelf makkelijk te maken om van ISP te kunnen veranderen heb ik mijn mail, hosting enz allemaal elders. Dus zolang mijn internet werkt moeten ze voor mij niks doen.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
Dat heb ik nu ook, vandaag zijn ze hier Scarlet One komen installeren (mijn buurman had opdracht gekregen om hier de modem te komen installeren, hij was er vanmorgen dus op tijd bij).
Nu moet ik bij Belgacom geen abonnement meer betalen.
De verbinding is nu ook heel wat sneller dan vroeger.
Heb sinds vandaag problemen met op internet te geraken.
Heb ook telenet turbo maar denk dat het mijn router is die een tick heeft.
Router is een smc anders geen problemen mee gehad, nu heb ik ook een switch
voor de digicorder kan ik daar ook mijn kabel bij plaatsen.
Nu heb ik twee netwerk kaarten eentje op moeder bord en een op een pci slot
Mag ik beide gelijktijdig aansluiten op de switch, en zou dat geen problemen leveren?
En 't werd tijd dat ze dat eens opvoerde die telemeter limit
Nu nog de prijs maar daar zal ik maar niet op hopen.
Als ik alles op een rijtje zet, denk ik dat het stilaan tijd wordt om mijn (veel te duur) Belgacom-abonnement op te zeggen en naar een andere provider ga uitkijken.
Ik zie echter het bos niet meer door de bomen en weet niet goed bij dewelke: Scarlet, Dommel...
Goede service na installatie is voor mij wel redelijk belangrijk.
Alle advies is welkom.
Nog nooit problemen mee gehad, maar heb daar ook enkel internet van. Om het mezelf makkelijk te maken om van ISP te kunnen veranderen heb ik mijn mail, hosting enz allemaal elders. Dus zolang mijn internet werkt moeten ze voor mij niks doen.
Uw situatie is net de omgekeerde ... ik heb internet via Telenet en mijn hosting + mail bij Dommel.
wou zelfs naar comfort gaan maar de kl**tzakken geven maar 1 pc dan
wordt een beetje duur en gebruik het volume toch niet..
en express wordt toch 20 gig dus.. kwam nu aan een 15 totaal op een zware maand....
scheelt weer 20€ die ik kan opbellen bij base naar andere netwerken,kom ik net aan mijn factuur
bel daar nu voor 25€ per maand 3u per dag lang na base en 1000smskes erbij, 5cent voor vaste en base lijnen (erboven de 3u dan) 15 cent voor smskes naar andere netwerken
ne mens moet wa gaan besparen op die luxekosten met dieje dure naft
afin,goe da ze 't eindelijk es optrekken die limieten
Telenet verhoogt volumelimieten
Telenet trekt de volumelimieten voor zijn twee populairste breedbandproducten, ExpressNet en TurboNet, op. Dat heeft het bedrijf bekendgemaakt. Eerder gebeurde hetzelfde al voor BasicNet en ComfortNet.
Foto Jerry De Brie.
(tijd) - Duco Sickinghe, de topman van Telenet, had vorig weekend al gezegd dat het bedrijf opnieuw zou gaan sleutelen aan de limieten. Dat is de hoeveelheid materiaal die iemand van het net mag halen of doorsturen. Wie over die limieten gaat, kan wel blijven surfen maar moet bijbetalen. Telenet ligt al langer onder vuur voor die limieten. Concurrent Belgacom past ze trouwens ook toe.
De maandelijkse volumelimiet voor ExpressNet gaat vanaf 1 augustus van 12 Gigabyte naar 20 Gigabyte. Voor TurboNet wordt de nieuwe grens 60 Gigabyte in plaats van 35. Telenet kondigt bovendien aan dat het in de zomer de prijzen van de extra volumeblokken gaat verlagen.
bron : de tijd
Ik kom wel altijd toe met mijn volume maar voor sommige is dit misscchien wel goed nieuws.
mir
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
In Frankrijk en in Nederland zijn er gewoon geen limieten naar het schijnt?
Daarenboven zijn ze daar ook stukken goedkoper.
Tijd dat Telenet eens een ernstige concurent krijgt.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
In Frankrijk en in Nederland zijn er gewoon geen limieten naar het schijnt?
Daarenboven zijn ze daar ook stukken goedkoper.
Tijd dat Telenet eens een ernstige concurent krijgt.
EN Belgacom he. Ik hoor hier altijd kritiek op Telenet...maar bij Belgacom is 't niet beter hoor.
Belgacom zuigt, telenet zuigt.... maar we hebben niks anders, we moeten er leren mee leven, en dat de quicky daar verandering gaat in brengen, daar heb ik meer dan mijn bedenkingen bij
Comment