Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed nieuws voor de telenet internetters...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goed nieuws voor de telenet internetters...

Telenet verhoogt volumelimieten
    Telenet trekt de volumelimieten voor zijn twee populairste breedbandproducten, ExpressNet en TurboNet, op. Dat heeft het bedrijf bekendgemaakt. Eerder gebeurde hetzelfde al voor BasicNet en ComfortNet.
    Foto Jerry De Brie.

(tijd) - Duco Sickinghe, de topman van Telenet, had vorig weekend al gezegd dat het bedrijf opnieuw zou gaan sleutelen aan de limieten. Dat is de hoeveelheid materiaal die iemand van het net mag halen of doorsturen. Wie over die limieten gaat, kan wel blijven surfen maar moet bijbetalen. Telenet ligt al langer onder vuur voor die limieten. Concurrent Belgacom past ze trouwens ook toe.

De maandelijkse volumelimiet voor ExpressNet gaat vanaf 1 augustus van 12 Gigabyte naar 20 Gigabyte. Voor TurboNet wordt de nieuwe grens 60 Gigabyte in plaats van 35. Telenet kondigt bovendien aan dat het in de zomer de prijzen van de extra volumeblokken gaat verlagen.

bron : de tijd

Ik kom wel altijd toe met mijn volume maar voor sommige is dit misscchien wel goed nieuws.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: Goed nieuws voor de telenet internetters...

Mag Belgacom ook doen. Ik zit hier ook met een zware downloader-zoon (volgens hem 'valt het wel mee' ). Op 19 Mei al 5 GB extra aangevraagd... a rato van 1 EUR / GB

Een limiet van 20 GB lijkt inderdaad dus veel redelijker...
    Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
    And why do we fall, Bruce?

Comment

amai dat zou welkom zijn
      foto als spiegel of als venster?

Comment

Jammer....

Ik krijg momenteel 65GB voor mijn standaard turbonet account. Dat betekent dat ik 5GB ga moeten inleveren.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Jammer....

Ik krijg momenteel 65GB voor mijn standaard turbonet account. Dat betekent dat ik 5GB ga moeten inleveren.
          hoe flikt ge dat
          foto als spiegel of als venster?

Comment

Ja? Ik heb maar 35GB voor mijn turbo account.
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
              hoe flikt ge dat
              Deftige klaagbrief gestuurd naar Telenet om te zeggen dat ik onmogelijk akkoord kan gaan met hun datalimieten en prijzen. En dat ze met 2 verschillende maten en gewichten werken (ex-UPC'ers in Brussel en Leuven krijgen wel 65GB).

Hun limieten voldoen niet meer aan mijn noden (als je Exchange ISO van MS download ben je al 5GB kwijt)
              blablabla..

Kreeg dan antwoord van Telenet dat ik naar een office formule kon overstappen.

Geantwoord dat die nog minder voldoen, ze zijn trager en duurder.

Antwoord gekregen dat dat mijn enige alternatieven zijn.

Gestuurd dat ik mijn conclusies dan maar ga trekken en zelf een oplossing ga zoeken.

2 Weken later de Telenet Klantendienst aan de lijn gekregen nog eens mijn geval uitgelegd en dan ook effectief gezegd dat er andere providers zijn waar wel een hogere datalimiet is.
              Met als gevolg dat ik voor dezelfde prijs nu 65GB krijg net als die ex-UPS'ers in afwachting dat er nieuwe formules zijn.

Ik ben altijd heel beleefd en menselijk gebleven.

Ik kan perfect leven met die 65GB limiet en heb sindsdien nog nooit moeten opletten om er niet over te gaan.
              Sommige maanden zit ik aan 45 - 50GB andere maanden haal ik met moeite de 35GB.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Da's goed nieuws! Kan dat wel gebruiken 20gig
                www.olivierdutre.com
                Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Ik heb Express Net Plus, een account die ze niet meer aanbieden. Momenteel is dat 18 gig, ben eens benieuwd hoeveel dat zal worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door molmol Bekijk bericht
                    Ik heb Express Net Plus, een account die ze niet meer aanbieden. Momenteel is dat 18 gig, ben eens benieuwd hoeveel dat zal worden.
                    Diensten die ze nu niet meer aanbieden, worden ook niet geupgrade. Heb nu ook Express Net Plus en zal dus waarschijnlijk overstappen op gewone ExpressNet.
                    -The Black Horses-
                    Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

Bwa, ik betaal nu voor 120GB 35€. Voor 5€ extra mag ik 150GB downloaden en als je daar over gaat zetten ze je op medium band (2Mb). Dommel rules!!!
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                        Bwa, ik betaal nu voor 120GB 35€. Voor 5€ extra mag ik 150GB downloaden en als je daar over gaat zetten ze je op medium band (2Mb). Dommel rules!!!
                        dat is dan ook het enige waardat ze goed in zijn
                        de webhosting trekt op niet veel daar
                        zeker de ondersteuning als er problemen zijn is ronduit slecht
                        voor een back-up terug te zetten moet men eerst een betaling doen
                        voordat ze dat geld op hun rekening zien doen ze niets
                        en dat terwijl men veel geld betaald per maand om de site te hosten

Comment

. Dommel rules!!!

En nog niet licht!!!
                          Ik ben er nu ongeveer twee jaar bij, en nog geen moment de overstap van Belgacom beklaagd.
                          Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                            dat is dan ook het enige waardat ze goed in zijn
                            de webhosting trekt op niet veel daar
                            zeker de ondersteuning als er problemen zijn is ronduit slecht
                            voor een back-up terug te zetten moet men eerst een betaling doen
                            voordat ze dat geld op hun rekening zien doen ze niets
                            en dat terwijl men veel geld betaald per maand om de site te hosten
                            Hosting bij een ISP is vragen om problemen mijn site word gehost bij een hosting provider. En de service van dommel vind ik eigenlijk prima. Heb 1 x problemen gehad tijdens de overschakeling en is prima opgelost.
                            Ook niet vergeten dat je toegang hebt tot een news server waar je anders voor moet betalen.
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Dommel rules!!!
                              Op 10-04-2008 een ticket aangemaakt omdat voor de zoveelste keer de mail problemen gaf ... op 21-05-2008 een antwoord gekregen.
                              En het antwoord was ...

Hartelijk dank voor uw email !
                              Heeft u dit probleem nog steeds?
                              Zoja kan u ons de headers van de vertraagde mails sturen
                              ...

Da's anderhalve maand om dit antwoord te krijgen en zeggen dat de headers al van de eerste dag in hun bezit zijn.

Voor de zoveelste keer een kl*te-service van hen!
                              De vorige tickets werden niet eens allemaal behandeld en anderen eveneens pas na maanden een dergelijk antwoord op gekregen.

Service is gewoon nul comma nul.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X