Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dustin the Turkey - Irelande Douze Pointe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dustin the Turkey - Irelande Douze Pointe

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Damned, 'k wou juist eens gaan kijken hoe belachelijk we ons gemaakt hebben.... en 't is al gedaan
    Maar neen, we hebben ons niet belachelijk gemaakt

Ik denk dat het met godsdienst te maken heeft, dit songfestival; hahaha.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Maar neen, we hebben ons niet belachelijk gemaakt

Ik denk dat het met godsdienst te maken heeft, dit songfestival; hahaha.
      Met godsdienst? Oei, dan zal ik alvorens me in te schrijven nog een cursuske moeten gaan doen
      Mvg Tim

Comment

Ik denk dat ik na de wansmakelijke vertoning van vandaag, wel definitief heb afgehaakt voor het songfestival. Ik heb vooral veel lawaai en slecht theater gezien.
        Voor mij persoonlijk heeft Isthar zich in elk geval niet belachelijk gemaakt! Wanneer je bekijkt wat er wél doorgaat naar de finale dan valt daar geen enkele lijn meer op te trekken ... of toch wel: met muzikale kwaliteit heeft het totaal niets meer te maken. Volgens mij kunnen we het definitief schudden, wat we ook sturen!

Ik steek zo meteen de doppen van mijn iPod nog even in, om voor het slapen gaan toch nog wat échte muziek te beluisteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
          Ik denk dat ik na de wansmakelijke vertoning van vandaag, wel definitief heb afgehaakt voor het songfestival. Ik heb vooral veel lawaai en slecht theater gezien.
          Voor mij persoonlijk heeft Isthar zich in elk geval niet belachelijk gemaakt! Wanneer je bekijkt wat er wél doorgaat naar de finale dan valt daar geen enkele lijn meer op te trekken ... of toch wel: met muzikale kwaliteit heeft het totaal niets meer te maken. Volgens mij kunnen we het definitief schudden, wat we ook sturen!

Ik steek zo meteen de doppen van mijn iPod nog even in, om voor het slapen gaan toch nog wat échte muziek te beluisteren.
          Carola ik denk er net zo over.
          We kunnen sturen wat we willen: we halen dat nooit meer.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Carola ik denk er net zo over. We kunnen sturen wat we willen: we halen dat nooit meer.
            Misschien zijn we té beschaafd geworden voor dit soort vertier.
            Last edited by Jos Vanhengel; 21 mei 2008, 01:35.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oef t'is gedaan ,weeral eens een belachelijk achterlijk liedje ingezonden en nochtans er lopen er hier rond die wel kunnen zingen.

Comment

we moeten ook es wa "metaal" sturen (zoals Finland)
                mss maken we dan kans
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Dat ze ne keer den Eddy laten gaan ,een wereldster

Comment

als we nu eens de helft van onze inwoners exporteren naar een ander land.. kunnen we tenminste op ons "eigen" stemmen
                    foto als spiegel of als venster?

Comment

Let op!!!
                      Ishtar gaat het nu proberen bij Eurosong for Kids
                      Misschien kunnen ze daar met hun hit "Nihilli Hersenili" wel potten breken.
                      Last edited by CH Photography; 21 mei 2008, 12:16.
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                        Let op!!!
                        deja vu.. 3 wichten met Belgische haar kleuren
                        foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                          deja vu.. 3 wichten met Belgische haar kleuren
                          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik vind het echt spijtig dat het kieken niet door mocht..als protest tegen het punten systeem...dat is wat ze eigelijk met hun kerstliedje wouden bedoelen.
                            Volgend jaar gaat madam "non" voor de walen..mee ge zult wa zien se.

Volgend jaar beter...

Eurovision Ronny ..zero..dinges....snik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manos Bekijk bericht
                              Oef t'is gedaan ,weeral eens een belachelijk achterlijk liedje ingezonden en nochtans er lopen er hier rond die wel kunnen zingen.
                              Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                              Let op!!!
                              Wat is dat toch met een heleboel mensen? Meningen en smaken verschillen, iedereen heeft recht op de muziek die hij mooi of goed vindt. Respecteer in hemelsnaam dat er mensen zijn die een andere muziekkeuze hebben. Ik begrijp ook niet waarom in hemelsnaam deze groep muzikanten, door een clubje met duidelijk een heel ander smaak, op de meest grove wijze belachelijk gemaakt wordt?

OK deze muziek is niet mainstream, maar daarom is deze muziek nog niet slecht of zijn deze muzikanten onkundig. Het is muziek die wellicht een grotere luisterbereidheid vergt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                                Wat is dat toch met een heleboel mensen? Meningen en smaken verschillen, iedereen heeft recht op de muziek die hij mooi of goed vindt. Respecteer in hemelsnaam dat er mensen zijn die een andere muziekkeuze hebben. Ik begrijp ook niet waarom in hemelsnaam deze groep muzikanten, door een clubje met duidelijk een heel ander smaak, op de meest grove wijze belachelijk gemaakt wordt?

OK deze muziek is niet mainstream, maar daarom is deze muziek nog niet slecht of zijn deze muzikanten onkundig. Het is muziek die wellicht een grotere luisterbereidheid vergt.
                                Dit liedje blijft hangen...
                                Ik betrap mij er dagelijks op.
                                Just is een vriend buiten en die zat dat hier te fluiten, we moesten beiden lachen

Maar Carola: ik vond de kleding niet echt sexy...
                                Daar konden ze iets aan gedaan hebben zonder afbreuk te doen aan de muziek.
                                Die vrouwen hebben geen benen voor zulke kleren...

Verder hebben ze geen enkele valse noot gezongen.
                                Verschillende anderen wel, duidelijk te horen; zelfs die operazanger.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X