Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

taxipost,moet je daar altijd aftekenen voor ontvangst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• taxipost,moet je daar altijd aftekenen voor ontvangst

beste collega's,vandaag iets raars,er zat een opengescheurde bolletjes envelop in de brievenbus,normaal had er een nikon el4 batterij in moeten zitten maar er zat niets in,zelfs geen faktuur,formaat envelop A4,vermoedelijk kon deze onmogelijk met de batterij inclusief verpakking door de bus van (3cm)28mm exact,maar zoals ik al zij was deze opengescheurd over afstand van ong 8cm,is het niet raar dat iets die met "Taxipost "komt niet moet afgetekend worden voor ontvangst en zomaar achtergelaten word
    Last edited by boeboe; 15 mei 2008, 19:38. Reden: 28mm ipv 3cm
    BD0968BE
    nikon
    D2Xs

Re: taxipost,moet je daar altijd aftekenen voor ontvangst

ipv van te bullebakken op taxipost ...
    Kan men aan je enveloppe ? maw is die brievenbus volledig dicht ? En inderdaad, er dient af getekent. Dus, ga naar het postkantoor en eis dat je jouw handtekening te zien krijgt ...
    Indien dit niet zo is dan heb je recht van spreken ...
    Want, indien taxipost zou diefstal plegen, is het stom om het zo te doen ...
    Gelieve eerst een officiële klacht neer te leggen en af te wachten wat er gebeurt ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

je kan ONMOGELIJK met je pollekes in mijn brievenbus,is slechts 28mm heb het net nagemeten,en ja ze zullen me zeker de handtekening mogen tonen ,daar kan je van op aan!bus is ook nergens beschadigd,heb hier nog zo'n batterij ontvangen van ander merk en de verpakking ervan is al 4cm hard plastic zonder envelop
      BD0968BE
      nikon
      D2Xs

Comment

Maar als het met taxipost is gebeurd is er een tracking en kan perfect gezegd worden waar, wanneer, wie ...
        DUs, gelieve eerst info in te winnen en dan de klaagmuur aan te spreken ...
        Ik hoop voor jouw dat je gelijk hebt ... Indien niet hoor ik het ook graag .
        Je kan me desnoods via pm je persoonlijke gegevens bezorgen en de data op het pakketje ... Kan ik dan morgen nagaan in onze databanken ...
        Het is niet omdat het in een bolletjesomslag zit dat het met taxipost komt !
        en als die 4 cm de dikte van je ander pakje was zit je met een meetkunidg probleem gezien je brievenbus maar een opening heeft van 28 mm
        Last edited by Wim.Vanmaele; 15 mei 2008, 19:41.

Comment

purlut werkt bij taxipost zeker.
          Leuk he zo eens een firma waar je zelf bij betrokken bent in een forum zien verschijnen met dergelijke opmerkingen.

Ik bedoel er mee als iemand niet tevreden is over een bepaalde dienst dit hier vet wordt neergeschreven.Beetje je gal uitspuwen is dat zeker?

Niet persoonlijk opnemen he purlut,herkende iets van mezelf in dit topic

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
            Maar als het met taxipost is gebeurd is er een tracking en kan perfect gezegd worden waar, wanneer, wie ...
            DUs, gelieve eerst info in te winnen en dan de klaagmuur aan te spreken ...
            Ik hoop voor jouw dat je gelijk hebt ... Indien niet hoor ik het ook graag .
            Je kan me desnoods via pm je persoonlijke gegevens bezorgen en de data op het pakketje ... Kan ik dan morgen nagaan in onze databanken ...
            Het is niet omdat het in een bolletjesomslag zit dat het met taxipost komt !
            en als die 4 cm de dikte van je ander pakje was zit je met een meetkunidg probleem gezien je brievenbus maar een opening heeft van 28 mm
            andere was geadresseerd op mijn postbus 65 te 9990 maldegem en dit is een grote, dus daar kunnen 2 camera's tegelijk in,is enkel maar omde grote van het pakje aan te tonen die nu niet door een bus van 28mm kan,
            er kleeft een afklever op de envelop met afmeting 11,5 cm x 10 cm met in linkerbovenhoek "TAXIPOST"dus is het wel zeker van daar he,tracking nr???enkel een grote letter P met barcode erachter deze nrs zijn 323281021205241001
            je mag dit gerust controleren,je zou me daar een grote dienst mee doen,de afzender is
            boekstael d
            6/1 reu du TR?? (moeilijk leesbaar)
            5150 floriffoux

mvg alain-carine
            BD0968BE
            nikon
            D2Xs

Comment

purlut werkt niet bij taxipost, helemaal niet, maar ik wil wel de moeite doen om eerst bij de leverancier en de transportfirma inlichtingen in te winnen en daarna conclusies te trekken, zoals hier in het verleden steeds weer andersom gebeurt.
              Purlut werkt wel bij de post als informaticus, dus weinig te maken on-the-field.
              Voor ik klaag probeer ik toch altijd na te gaan wat er fout kan zijn ... en vaak moet ik dan vaststellen dat ik beter niet klaag.
              En neen, ik doe dit voor mezelf en niet voor anderen... Ik ga hier zeker niet beginnen het werk te doen voor anderen ...
              Maar ik ben aantijgingen spuugzat vooral omdat zelfs niet de minste moeite werd:wordt gedaan om de juiste toedracht te kennen...
              Indien persoon X gelijk heeft dat dient inderdaad daar een klacht voor neergelgd. NIET HIER, maar bij Taxipost en het centrale bestuur, want zo kan hij eventueel zijn schade vergoed worden ... Maar ja, dat verhaal kennen we al ...
              Er is nog zoiets als beleefdheid voor de anderen, Taxipost is meer dan zomaar één persoon, en zolang de schuld niet bewezen is is het unfair iemand met de vinger te duiden.

Comment

de zending werd bij u afgeleverd op 14/05/08 zie www.taxipost.be : waar je een tracking kan doen, veel wijzer zal je daar echter ook niet van worden vermoed ik.

Datum Tijdstip Status Plaats
                14/05/2008 12:19 Zending uitgeleverd MOERKERKE
                14/05/2008 01:36 Sortering HUB GENT
                14/05/2008 01:36 Gewichtscontrole GENT
                13/05/2008 19:58 Sortering HUB CHARLEROI X
                13/05/2008 19:58 Gewichtscontrole CHARLEROI X
                13/05/2008 16:13 Invoer electronische leveringsdata door klant
                13/05/2008 16:01 Invoer electronische leveringsdata door Taxipost Floreffe
                Van waar het komt (en naar waar het zal gaan) is nog niet geweten

Comment

thanks preetje voor deze moeite,ik wil heus niemand zomaar met de vinger wijzen moest ik ongelijk hebben,ik gooi het hier wel degelijk in een openbare discussie daar ik recht in mijn schoenen sta,dit zal hier hoe dan ook een staartje krijgen 'ben er zelfs van overtuigd dat het een redelijke staart zal zijn
                  heb zeker geen ongemakken tegenover purlut die hier ook zijn standpunt wil toevoegen
                  BD0968BE
                  nikon
                  D2Xs

Comment

Je moet niet altijd tekenen, het is afhankelijk van de gekozen dienst.
                    Dit is wel het geval als je Taxipost Secur neemt.

Alles is duidelijk te vinden op de website van De Post.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

toch al ene die naast babbel iets probeert te doen en opzoekt.
                      Uit die tracking halen we meer dan men op het eerste zicht denkt !
                      Er bestaat ook nog zoiets als een kantoorbezoek, telefoon ... en met deze gegevens, die ze ook daar kunnen ophalen hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door preetje Bekijk bericht
                      de zending werd bij u afgeleverd op 14/05/08 zie www.taxipost.be : waar je een tracking kan doen, veel wijzer zal je daar echter ook niet van worden vermoed ik.

Datum Tijdstip Status Plaats
                      14/05/2008 12:19 Zending uitgeleverd MOERKERKE
                      14/05/2008 01:36 Sortering HUB GENT
                      14/05/2008 01:36 Gewichtscontrole GENT
                      13/05/2008 19:58 Sortering HUB CHARLEROI X
                      13/05/2008 19:58 Gewichtscontrole CHARLEROI X
                      13/05/2008 16:13 Invoer electronische leveringsdata door klant
                      13/05/2008 16:01 Invoer electronische leveringsdata door Taxipost Floreffe

Comment

Ik heb onlangs een batterij voor mijn Nikon ontvangen via Taxipost.
                        Ik heb niets moeten aftekenen. Ik heb een brievenbus in de vorm van een postbus en deze heeft onderaan een deurtje waar een pakket van zeker 20x15 in kan. Daar heeft de postbode dus de enveloppe met de batterij ingesteken en laten openstaan (wel gevaarlijk want iedereen kan het er dus uithalen).
                        Maar bij mij dus alles OK via Taxipost !!!

Comment

Even melden dat er iets niet pluis is bij Taxipost en ABX ze zijn mijn pakket gewoon kwijt en geven het zelfs toe via briefwisseling.
                          Ik kan niet begrijpen hoe een pakket kan verloren gaan met een trackingnummer en gelukkig volledig verzekerd.
                          Onlangs heb ik een DA-30 gekocht voor een analoge F5 camera in America, dit was een nieuwe en daarom had ik hem gekocht [260Euro+inport 99 Euro] Het pakje komt helemaal uit de USA via USPS en alles gaat goed tot het in Belgie aankomt. Jawel de miserie was begonnen na inklaring van het pakket en plots bleef ook de tracking bevrozen. Dan maar bellen van het ene call-center naar het andere maar niemand weet van iets ABX steekt het op Taxipost en Taxipost op ABX, echt goed bezig dus. Ik hoop dat ik mijn centen nog terug zie maar ik vrees ervoor omdat ze zo onprofessioneel te werk gaan, werkelijk schandalig hoe ze met andermans zaken sollen. Jawel ik ben zeeeeeeeer boos op ABX en Taxipost, noooooit zal ik nog iets kopen dat via hun route gaat. Ik wil bij deze iedereen waarschuwen die mogelijk binnenkort iets gaat kopen dat uit de USA komt. Hopelijk gaat het hier niet over interne diefstal want dat is zeer moeilijk op te sporen zonder diegene het wel goed bedoelen te viseren.
                          Ik moest dit even kwijt......
                          Vriendelijke groeten, Alain Hoslet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tv-cableguy Bekijk bericht
                            Ik kan niet begrijpen hoe een pakket kan verloren gaan met een trackingnummer en gelukkig volledig verzekerd.
                            Op miljoenen pakjes kan er altijd eens iets fout gaan ... al is het een vergissing of diefstal.
                            Al jaren gebruik ik Taxipost en nog nooit iets voorgehad ... al kan dit ook mij eens overkomen.
                            En zoiets kan overal eens gebeuren, al zou het niet mogen.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Op miljoenen pakjes kan er altijd eens iets fout gaan ... al is het een vergissing of diefstal.
                              Al jaren gebruik ik Taxipost en nog nooit iets voorgehad ... al kan dit ook mij eens overkomen.
                              En zoiets kan overal eens gebeuren, al zou het niet mogen.
                              Juist.
                              Maaaaar er is ook iets nieuws aan de post-hemel.
                              Dat wil zeggen: ik weet dit pas sinds vorige vrijdag.

Het heeft een Engelse term zoals "drop at door".
                              De postbode heeft dus een pakje bij dat hij "voor de deur op de stoep" van de bestemmeling
                              mag leggen. Dat is het dus, gewoon op de grond aan de deur.
                              Hij kan dit zien als hij het pakje inscant op het postkantoor.
                              Ik bedoel dus hoe dit pakje moet afgeleverd worden.

Als het buiten droog blijft en als het pakje niet wordt gestolen dan is alles goed .....
                              Is het pakje verdwenen dan krijgt de facteur de schuld (van de klanten).
                              Nog zo'n geweldig idee van de Post

Dan liever een briefje in de bus....
                              In een appartementsblok is dit systeem nog gevaarlijker.
                              Ik ken niet alle buren hier bijv.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X