Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wint.... de Russen of de Schotten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie wint.... de Russen of de Schotten?

    Ik hoop de Schotten...
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

    we hopen ook op de schotten... al spelen de russen toch wel mooier voetbal
    www.loft6.be

    Comment


    • #3
      Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

      Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
      we hopen ook op de schotten... al spelen de russen toch wel mooier voetbal
      Ja juist.
      De Schotten komen een tikje tekort.

      Het grasveld is Belgisch... via Dendermonde
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

        Russen oververdiend gewonnen - schotten met 10 man achter de bal - zelfde taktiek als tegen de Italianen maar deze keer noppes dus.


        Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

        Comment


        • #5
          Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Ik hoop de Schotten...
          Hier ben ik het weeral niet met je eens sevens denk je nog dat ik dat expres doe of dat ik een pik op je heb

          De Russen mogen ook iets hebben, hebben jaren ondergelegen in het Europese voetbal. De Oost-Europeanen mogen ook iets hebben.

          Ben vooral blij voor Advocaat, mede dankzij hem is zijn ploeg gewonnen. Ook content voor die Koreaan, bij mijn weten zijn der nog niet veel Koreanen geweest die de beker de lucht in hebben gestoken. Bij mijn weten speelde er ene vroeger bij een Duitse club, Leverkusen meen ik me te herinneren wiens zoon ook nog later in Duitsland voetbalde, ik denk bij Frankfürt. Ik kan verkeerd zijn.

          Wel spijtig van de Schotse fans, zitten al van in 1983 te wachten op een Europese overwinning. Ook spijtig voor Buffel die op zoek gaat naar een andere club en Lombaerts, die spijtig genoeg voor hem niet aan spelen toekwam.

          Comment


          • #6
            Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

            Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
            Hier ben ik het weeral niet met je eens sevens denk je nog dat ik dat expres doe of dat ik een pik op je heb

            De Russen mogen ook iets hebben, hebben jaren ondergelegen in het Europese voetbal. De Oost-Europeanen mogen ook iets hebben.

            Ben vooral blij voor Advocaat, mede dankzij hem is zijn ploeg gewonnen. Ook content voor die Koreaan, bij mijn weten zijn der nog niet veel Koreanen geweest die de beker de lucht in hebben gestoken. Bij mijn weten speelde er ene vroeger bij een Duitse club, Leverkusen meen ik me te herinneren wiens zoon ook nog later in Duitsland voetbalde, ik denk bij Frankfürt. Ik kan verkeerd zijn.

            Wel spijtig van de Schotse fans, zitten al van in 1983 te wachten op een Europese overwinning. Ook spijtig voor Buffel die op zoek gaat naar een andere club en Lombaerts, die spijtig genoeg voor hem niet aan spelen toekwam.
            Ieder zijn mening
            Ik zwijg over doping
            als het gaat over China, Korea en andere Russen....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

              Iemand een idee hoeveel de Russen per kop hebben opgestoken? Ik meen mezelf te herinneren 450.000 EUR. Daar moet een gewone werkmens 20 jaar voor werken of zelfs nog langer

              Comment


              • #8
                Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

                Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                Iemand een idee hoeveel de Russen per kop hebben opgestoken? Ik meen mezelf te herinneren 450.000 EUR. Daar moet een gewone werkmens 20 jaar voor werken of zelfs nog langer
                Wordt dan ook profvoetballer he kerel...

                Altijd dat gezaag op die immense lonen, er is nog veel groter onrecht in de wereld hoor
                flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

                  Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                  Wordt dan ook profvoetballer he kerel...

                  Altijd dat gezaag op die immense lonen, er is nog veel groter onrecht in de wereld hoor
                  Mag ik dat soms niet meer zeggen misschien? Inderdaad er is nog veel groter onrecht in de wereld, maar dat heeft er niets mee te maken. Maar teveel is teveel, de Schotten verdienen mss nog maar den helft als ze de finale wonnen. En loon naar werken zeg ik altijd, een topmanager heeft veel meer moeite moeten doen om zijn diploma te halen etc. en die verdiend dat niet hoor op 1,5 uur tijd. Als een mens dat al niet meer mag zeggen

                  Ik schrijf ook eens mijn mening op Chit-Chat en dan zo een reactie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

                    Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                    Mag ik dat soms niet meer zeggen misschien? Inderdaad er is nog veel groter onrecht in de wereld, maar dat heeft er niets mee te maken. Maar teveel is teveel, de Schotten verdienen mss nog maar den helft als ze de finale wonnen. En loon naar werken zeg ik altijd, een topmanager heeft veel meer moeite moeten doen om zijn diploma te halen etc. en die verdiend dat niet hoor op 1,5 uur tijd. Als een mens dat al niet meer mag zeggen

                    Ik schrijf ook eens mijn mening op Chit-Chat en dan zo een reactie
                    Zwijg me over topmanagers....
                    De Russen hebben gewonnen met 2 tegen 0.
                    Ze waren beter, de Russen, op het voetbalveld.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

                      Wie wint.... de Russen of de Schotten?

                      euh een Nederlander
                      De trainer van de Russen is toch Dick Advocaat he dus

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                        Wie wint.... de Russen of de Schotten?

                        euh een Nederlander
                        De trainer van de Russen is toch Dick Advocaat he dus
                        Héél zeker Johnny.
                        Maar ja, die Russen luisteren beter he, die moeten luisteren of gehoorzamen.
                        En dat helpt....

                        Het zou ginds niet "pakken" moest Seedorf zeggen: "Ik kom niet".

                        Guus was ook een goede trainer voor Korea niet?
                        Zelfde systeem ginds: luisteren.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie wint.... de Russen of de Schotten?

                          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                          Mag ik dat soms niet meer zeggen misschien? Inderdaad er is nog veel groter onrecht in de wereld, maar dat heeft er niets mee te maken. Maar teveel is teveel, de Schotten verdienen mss nog maar den helft als ze de finale wonnen. En loon naar werken zeg ik altijd, een topmanager heeft veel meer moeite moeten doen om zijn diploma te halen etc. en die verdiend dat niet hoor op 1,5 uur tijd. Als een mens dat al niet meer mag zeggen

                          Ik schrijf ook eens mijn mening op Chit-Chat en dan zo een reactie
                          Of die gasten dat twee jobs hebben, eentje overdag en eentje snachts. "Loon naar werken" is een loos begrip in een onze kapitalistische maatschappij.
                          Het draait allemaal om een subjectief waardeoordeel en de symbolische waarde vh geld. Vraag en aanbod zijn daar belangrijke factoren in.

                          Je zou kunnen zeggen: een klasseprof dringt nooit alcohol, gaat steeds om 9u slapen, heeft nooit geen vriendinnetje, etc. Dat zijn opofferingen om u tegen te zeggen. Ik overdrijf natuurlijk, weinigen zijn zo.
                          Alhoewel... weinig van die voetballers hebben een geweldige jeugd hoor.
                          Op een bepaald moment heb ik ook moeten kiezen: ofwel ga je uit op zaterdag met je maten en heb je plezier - ofwel ga je om 10u slapen om fris te staan voor de wedstrijd.

                          En tuurlijk mag je dat zeggen, we zijn hier tenslotte om te discussieren he schat
                          Al was mijn reactie een beetje aggressief... ok
                          flickr

                          Comment

                          Working...
                          X