Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justine..... jammer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Justine..... jammer?

    Yep.

    Met haar verdwijnen ook een stel mooie beentjes uit het toptennis.

    Ik zie die van Kim nog zo voor mij
    Of die van Williams.
    Om van te huiveren... mooi is anders.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Justine..... jammer?

    Ik ga vooral die heerlijke backhand missen...

    Juju, het ga je goed...
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

    Comment


    • #3
      Re: Justine..... jammer?

      Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
      Ik ga vooral die heerlijke backhand missen...

      Juju, het ga je goed...
      Ja juist!
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Justine..... jammer?

        Ach ja...ze zal nu meer tijd hebben om in Monaco een Black Jackske te doen zeker....
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Justine..... jammer?

          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Ach ja...ze zal nu meer tijd hebben om in Monaco een Black Jackske te doen zeker....
          Amper ouder als ik en al binnen
          Enfin, ze heeft het verdiend hé!
          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

          Comment


          • #6
            Re: Justine..... jammer?

            Tennis? Wasda

            Comment


            • #7
              Re: Justine..... jammer?

              Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
              Amper ouder als ik en al binnen
              Enfin, ze heeft het verdiend hé!
              't Is een cliché zo groot als ik weet niet weet wat
              maar echt gelukkig is die vrouw nog niet geweest
              met al haar centen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Justine..... jammer?

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                't Is een cliché zo groot als ik weet niet weet wat
                maar echt gelukkig is die vrouw nog niet geweest
                met al haar centen.
                Dit kan ik niet laten liggen, ben mss ook nog nooit echt gelukkig geweest, en dat zonder centen, willen we wisselen?

                En dan nog, met centen niet gelukkig, awel justinneke zonder centen wrs ook niet, moest ze dezelfde miserie ook ondergaan hoor


                Terug on topic: heb haar altijd liever zien tenissen dan ons Kimmeke, leefde meer voor haar fans denk ik, wilde ook langer doorgaan maar zo zie je maar dat meningen kunnen veranderen. Ze kan nu gaan reizen, alles doen waar ze zin in heeft, zelfs nog rijker worden dan ze nu is door bv PR te gaan doen of reclame maken zoals die andere BV de J.M.-Pfaff

                Geld hebben is toch leuk denk ik zo

                Comment


                • #9
                  Re: Justine..... jammer?

                  Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                  Dit kan ik niet laten liggen, ben mss ook nog nooit echt gelukkig geweest, en dat zonder centen, willen we wisselen?

                  En dan nog, met centen niet gelukkig, awel justinneke zonder centen wrs ook niet, moest ze dezelfde miserie ook ondergaan hoor


                  Terug on topic: heb haar altijd liever zien tenissen dan ons Kimmeke, leefde meer voor haar fans denk ik, wilde ook langer doorgaan maar zo zie je maar dat meningen kunnen veranderen. Ze kan nu gaan reizen, alles doen waar ze zin in heeft, zelfs nog rijker worden dan ze nu is door bv PR te gaan doen of reclame maken zoals die andere BV de J.M.-Pfaff

                  Geld hebben is toch leuk denk ik zo
                  Steven, 't is daarom dat ik zei een groot cliché hee
                  Geld zelf maakt niet gelukkig maar maakt het leven wel een stuk
                  gemakkelijker.
                  (in een huwelijk is dat ook zo.... zei ons ma vroeger)

                  Heb net gezien in het journaal dat een Brusselse familie 5% opslag heeft
                  gekregen....omdat de koopkracht ook voor hun is gedaald las ik in de krant.
                  Ik lag plat van het lachen
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Justine..... jammer?

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Heb net gezien in het journaal dat een Brusselse familie 5% opslag heeft
                    gekregen....omdat de koopkracht ook voor hun is gedaald las ik in de krant.
                    Ik lag plat van het lachen
                    Ik kreeg bijna een instant-maagzweer
                    Mvg Tim

                    Comment


                    • #11
                      Re: Justine..... jammer?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                      Ik kreeg bijna een instant-maagzweer
                      Jaja natuurlijk, kan volgen.
                      En mijn oma heeft nooit 60 miljoen Belgische frank bij elkaar gezien.
                      (ze sprak ook geen woord Spaans, soms een "Franse uitdrukking )
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Justine..... jammer?

                        Ik lag plat van het lachen [/QUOTE]

                        Ik niet!
                        Iedere keer als die brusselse familie in het nieuws komt maken ze mijn dag naar de botten verdomme.
                        En dat ene huisgezin dat niets anders doet dan kindjes maken krijgt alleen al meer opslag dan ik pensioen krijg op een gans jaar.
                        Alleen dat is al een reden om ons te laten inlijven door de hollanders, alhoewel die ook met het probleem zitten van een nog grotere profiterende familie.

                        Broken-wing

                        Comment


                        • #13
                          Re: Justine..... jammer?

                          @ Theokus: we zullen maar terug ON TOPIC gaan zeker voor deze mooie thread wordt beklad met anti-koningshuis of pro Vlaanderen-Nederland gez**k


                          trouwens: ik kan het echt niet laten => geld maakt wel gelukkig is wetenschappelijk bewezen (ECHT WAAR!)


                          Wat Henin betreft: had haar zeer graag, vooral omdat zei België toch nog min of meer samenhoud (normaal gezien te taak van de Rode Duivels, maar dat verhaal ken je ). Ze leefde er precies ook veel meer voor dan Kim (en begrijp me niet verkeerd, die leefde er ook sterk voor), maar toch had ik gedacht dat ze langer zou tenissen en proberen Wimbledon te winnen wat het enige was dat nog op haar palmares ontbrak. Nu gaat men haar daar aan blijven herinneren maar het zal haar volgens mij worst wezen.

                          Ik hoop dat ze een mediacarrière gaat beginnen, kunnen we haar nog blijven aan het werk zien, of VN-ambasadrice ofzoiets!

                          KEEP UP THE GOOD WORK maar dat zal wel geen probleem zijn zeker.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Justine..... jammer?

                            Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                            @ Theokus: we zullen maar terug ON TOPIC gaan zeker voor deze mooie thread wordt beklad met anti-koningshuis of pro Vlaanderen-Nederland gez**k


                            trouwens: ik kan het echt niet laten => geld maakt wel gelukkig is wetenschappelijk bewezen (ECHT WAAR!)


                            Wat Henin betreft: had haar zeer graag, vooral omdat zei België toch nog min of meer samenhoud (normaal gezien te taak van de Rode Duivels, maar dat verhaal ken je ). Ze leefde er precies ook veel meer voor dan Kim (en begrijp me niet verkeerd, die leefde er ook sterk voor), maar toch had ik gedacht dat ze langer zou tenissen en proberen Wimbledon te winnen wat het enige was dat nog op haar palmares ontbrak. Nu gaat men haar daar aan blijven herinneren maar het zal haar volgens mij worst wezen.

                            Ik hoop dat ze een mediacarrière gaat beginnen, kunnen we haar nog blijven aan het werk zien, of VN-ambasadrice ofzoiets!

                            KEEP UP THE GOOD WORK maar dat zal wel geen probleem zijn zeker.
                            Spijtig voor het talent dat ze heeft.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Justine..... jammer?

                              Aan alle moois komt een eind. Zelfs voor een Nederlander was ze leuk om naar te kijken...............o ja ................en ze kon ook nog aardig tennissen.
                              Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                              Canon eos 7D Mijn site

                              Comment

                              Working...
                              X