Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koninginnebrij - en waar te koop?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koninginnebrij - en waar te koop?

    Zoals in de titel reeds aagegeven ben ik op zoek naar pure koninginnebrij voor iemand in de familie die dit moet nemen op aanraden van de dokter. Men kan dit in de apotheek krijgen maar daar zou het reeds "versneden" zijn en het aantal imkers daalt ook specaculair.
    Mocht iemand weten waar dit te koop is in de regio Deinze-Waregem (tussen Gent en Kortrijk zeg maar) mag dit steeds laten weten.

    Alvast bedankt.
    Last edited by Sultana; 13 mei 2008, 22:13.

  • #2
    Re: Koninginnebrij (en waar te koop?

    Ik weet dat het in Westerlo te verkrijgen is bij de imker thuis. Gegarandeerd van goede kwaliteit.
    Maar ja Westerlo is misschien te ver ?

    Comment


    • #3
      Re: Koninginnebrij - en waar te koop?

      Hier in Pollare is er ook een imker met een massa (je kan het zo gek niet bedenken)
      aan zelfgemaakte bijenprodukten, maar mss ook wat te ver voor jou...

      Comment


      • #4
        Re: Koninginnebrij - en waar te koop?

        Zoek eens naar je dichts bijgelegen Weyns honig winkel.
        Waarshijnlijk is dat in Beveren. Tussen St-Niklaas en Antwerpen.

        Groetjes
        Skitch
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

        Comment


        • #5
          Re: Koninginnebrij - en waar te koop?

          Klopt, vroeger verkochten ze bij Weyns koninginnebrij, of dat nu nog zo is weet ik niet zeker. Mogelijk hebben ze het niet altijd op voorraad in elke winkel maar is het wel leverbaar...
          Hier vind je een lijst met weyns-winkels...
          Grtz, Tigra-Boy
          ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

          Comment

          Working...
          X