Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantiewoning Provence/Ardèche

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vakantiewoning Provence/Ardèche

    Ik weet dat het kort dag is, maar wij hebben uiteindelijk besloten om in augustus toch maar naar Frankrijk (Provence/Ardeche...) te trekken.

    Wij hebben al enkele mogelijkheden bekeken en hebben een aantal huisjes gevonden die nog vrij zijn in die periode.
    Maar als er iemand ons een goed adresje kan aanraden, dan is dat heel welkom.



    Een vereiste is wel dat er veel fotogenieke insecten in de buurt te vinden zijn...
    Mvg Tim

  • #2
    Re: Vakantiewoning Provence/Ardèche

    Je kunt altijd hier eens kijken. Hotel-Restaurant en 4 huisjes. Mijn vriendin en ik zijn daar 2x op vakantie geweest en de locatie is zeer aangenaam.
    De huisjes zijn verzorgd en de ligging is echt zeer rustig. Saint-Martin d'Ardèche is vrij klein. 's Ochtends gewoon even de straat oversteken voor wat beleg te gaan halen, 2 bakkertjes in de straat...

    Veel plezier alleszins.
    Last edited by Don Martini; 13 mei 2008, 17:35. Reden: link vergeten
    Canon 450D

    Comment


    • #3
      Re: Vakantiewoning Provence/Ardèche

      Woning of is een kamer met ontbijt ook nog goed?



      Hebben er zelf niet verbleven maar wel om de 2 dagen weest eten 's avonds in de tuin, super en voor geen geld (26 euro pp) voor een los 4 tot 5 gangen menu met lekkere wijn a volonté...

      Foto's die ik in Le Jardin d'Ivana nam vorig jaar:


      Dit was heel nabij onze favoriete stek waar we vorig jaar en het jaar ervoor verbleven (http://www.masdecocagne.com/ ) maar die is helaas gestopt met kamers, doet enkel nog 1 gîte die al een jaar op voorhand verhuurd is...). Jammer want het is echt een toplocatie, middenin de wijngaarden in het dal met zicht op de Luberon 'bergen'...

      We hebben zelf zitten denken om dan eens naar Jardin d'Ivana te gaan, is er op wandelafstand van maar hun tuin is wat kleiner (en het zwembad ook), maar hun eten is... super... en goedkoop voor eten en verblijf... Hebben er veel gelachen en gezeverd, zijn leuke en sympathieke uitbaters. Ligt ook middenin de rust van groen en akkers en heel centraal gelegen om de typische Provence dorpjes te verkennen.
      Als je zin hebt in Provence foto's:



      wim
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Re: Vakantiewoning Provence/Ardèche

        Oorspronkelijk geplaatst door Don Martini Bekijk bericht
        Je kunt altijd hier eens kijken. Hotel-Restaurant en 4 huisjes. Mijn vriendin en ik zijn daar 2x op vakantie geweest en de locatie is zeer aangenaam.
        De huisjes zijn verzorgd en de ligging is echt zeer rustig. Saint-Martin d'Ardèche is vrij klein. 's Ochtends gewoon even de straat oversteken voor wat beleg te gaan halen, 2 bakkertjes in de straat...

        Veel plezier alleszins.
        Bedankt voor de link!
        Spijtig, maar al volgeboekt voor de periode waarin we zouden gaan.


        Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
        Woning of is een kamer met ontbijt ook nog goed?



        Hebben er zelf niet verbleven maar wel om de 2 dagen weest eten 's avonds in de tuin, super en voor geen geld (26 euro pp) voor een los 4 tot 5 gangen menu met lekkere wijn a volonté...

        Foto's die ik in Le Jardin d'Ivana nam vorig jaar:


        Dit was heel nabij onze favoriete stek waar we vorig jaar en het jaar ervoor verbleven (http://www.masdecocagne.com/ ) maar die is helaas gestopt met kamers, doet enkel nog 1 gîte die al een jaar op voorhand verhuurd is...). Jammer want het is echt een toplocatie, middenin de wijngaarden in het dal met zicht op de Luberon 'bergen'...

        We hebben zelf zitten denken om dan eens naar Jardin d'Ivana te gaan, is er op wandelafstand van maar hun tuin is wat kleiner (en het zwembad ook), maar hun eten is... super... en goedkoop voor eten en verblijf... Hebben er veel gelachen en gezeverd, zijn leuke en sympathieke uitbaters. Ligt ook middenin de rust van groen en akkers en heel centraal gelegen om de typische Provence dorpjes te verkennen.
        Als je zin hebt in Provence foto's:



        wim
        Merci Wim!
        Ik zal ze eens een mailtje sturen.

        Knappe foto's trouwens. En ik zag een sprinkhaan...stelt me al gerust
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Vakantiewoning Provence/Ardèche

          Allez vooruit...'t is gelukt.

          Het worden 10 daagjes in de regio Languedoc-Roussillon (Dep. Gard). Met 'Les Cévennes' in de nabije omgeving.
          Mvg Tim

          Comment

          Working...
          X