Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe combi-microgolfoven (magnetron)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe combi-microgolfoven (magnetron)

Niet te veel meer Samsung hier ... stukken vastkrijgen is vaak een groot probleem.

Samsung is goed maar na enkele jaren vindt ge het onnozelste stuk niet meer!
    Plastieken pinneke afgebroken van het deurslot ... kosten 0,5€ ... nergens te vinden, ook niet in het buitenland.

Nu een Whirlpool en supercontent van.
    Voordeel ... een Whirlpool van 850W warmt het eten beter en sneller op dan een Samsung van 1000W. Ja ... hoe zou dat komen?

Nu zien of Whirlpool binnen enkele jaartjes nog kan herstellen ... hopelijk moeten we op deze service niet te snel een beroep doen.

Miele ... geen ervaring met microgolf maar voor de rest toch een van de beste merken wat huishoudtoestellen betreft!
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Nieuwe combi-microgolfoven (magnetron)

Oorspronkelijk geplaatst door demro Bekijk bericht
      Ik had een MIELE Combi Magnetron aangekocht deze is nog maar juist 2 jaar oud en dieze is nu reeds kapot (stuk) de microgolven doen het niet meer
      En weet je wat dit reeds kost om het te laten onderzoeken!? ja VEEEEL en dan is die nog niet hersteld, dus plus de herstelkosten en die zullen ook niet weinig zijn omdat dit het belangrijkste stuk is van de Macrowave
      Dus zit er mij niets anders op dan een nieuwe aan te kopen
      en deze MIELE heeft mij 2 duizend en plus € gekocht (het was een inbouw de grootste)
      Koop dan eens een (Goeie) ik heb daar nog nooit zoveel last mee gehad ook wat het onderhoud betreft!
      DUS VOOR MIJ STAAT HET VAST NOOITMEER EEN " MIELE "
      Met "ja veeeel" en "zullen ook niet weinig zijn" is veel en niets gezegd ... enkel vermoedens zonder het te weten.
      Als je een toestel hebt dat maar twee jaar oud is, tweeduizend Euro gekost heeft en ge laat zoiets niet maken, dan stel ik me alleen de vraag of je het toestel ooit gepikt hebt of dat ge nu geld te veel hebt!
      Als zo'n duur toestel defect is, dan laat je dat toch gewoon herstellen?
      In het vervolg misschien de garantie-uitbreiding erbij kopen?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Working...