't Enige dat bij Mac écht op mijn systeem werkt is dat er op 't numeriek keypad een komma staat en dat ik dat blijkbaar niet kan veranderen in een punt (zonder iets anders te wijzigen uiteraard). Ook als ik op mijn Macbook een mijn oude IBM keypad (met punt) aansluit komt er een ",". Weet er iemand raad?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mac vraagje : punt <-> komma
Collapse
X
-
-
Re: Mac vraagje : punt <-> komma
Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
Als je wil mail ik je de keybord layout file wel.Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk berichtAls je wil mail ik je de keybord layout file wel.
Comment
-
Zou in uw mailbox moeten zitten.Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk berichtDe werreld is toch niet zo slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk berichtNee, maar uw spelling...
Maar je hebt toch iets kunnen reageren, ga nu maar in de tuin spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk berichtEr is een verschil tussen spellings- en typefouten.
Maar je hebt toch iets kunnen reageren, ga nu maar in de tuin spelen.
Comment
-
dit draadje moet ik onthouden tegen dat mijne imac binnenkomt
merci!
mm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk berichtVoila zie, een zonnige dag en weeral iemand die van een vervelende handeling verlost is.
De wereld is toch niet zo slecht
'k Zit hier nu lekker op 't terras op mijn Macbookske te werken met een koekje & een drankje. 't voordeel van een zelfstandige. Aan de andere kant, als loontrekkende zat ik nu een maandje thuis op 'ziekentrok'
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht'k Zit hier nu lekker op 't terras op mijn Macbookske te werken met een koekje & een drankje. 't voordeel van een zelfstandige. Aan de andere kant, als loontrekkende zat ik nu een maandje thuis op 'ziekentrok'
.
terwijl de loontrekkende volgende maand héél veel inhaalwerk in het té hete kantoor staat te wachten
hoe verloopt het herstel trouwens?
mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtzie 't zo: volgende maand zit jij nog altijd op dat terras met je macbook en een drankje,
terwijl de loontrekkende volgende maand héél veel inhaalwerk in het té hete kantoor staat te wachten
hoe verloopt het herstel trouwens?
mm
Lastiger dan ik eerst dacht. Tweede week was pijnlijker dan eerste maar dat blijkt normaal te zijn. Volgende week start de kiné.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
Lastiger dan ik eerst dacht. Tweede week was pijnlijker dan eerste maar dat blijkt normaal te zijn. Volgende week start de kiné.Ik dacht al...op zo'n jonge leeftijd al helemaal versleten
Succes met het herstel!
Comment
Comment