Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Dag Allemaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht: Dag Allemaal

Ik ben op zoek naar deze Dag Allemaal.

Ben normaal geen lezer van dit blad, maar aangezien er een oude foto instaat die ik bijna 20 jaar geleden heb genomen, zou ik dit exemplaar toch graag in het bezit krijgen.
    Dit boekje is ongeveer 1 maand geleden verschenen (1ste helft van april 2008)
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Re: Gezocht: Dag Allemaal

Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Hi Tigra-boy,

Ons ouw Dag Allemaal's deponeren we bij mijn moeder en normaal gezien vult ze enkel het kruiswoordraadsel in. Ze heeft hem nog liggen en ik heb gevraagd om hem bij te houden.
      Dus mocht ge er niet aan geraken, hier ligt er eentje.

Dany.

Comment

Ik heb deze hier ook nog liggen.
        Welke foto is het trouwens ?
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

De kleine foto in het artikel over de vrouw die nu daklozen helpt.
          Ze heeft nog, samen met mij, in de zaak van m'n moeder gewerkt. Gedurende een 10-tal jaar was 'kind aan huis' bij ons, bijna 'n familielid zeg maar.
          Foto is niet echt een knaller, maar wel een dierbare herinnering aan toen.
          Grtz, Tigra-Boy
          ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Working...
          X