Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Guruh,
Klote man, maar ik heb net een air gekocht. en wat blijkt nu? had ik beter zo een windhoos gekocht?
NEE natuurlijk niet, de air is een heerlijk, stevig, ultrafijn toestel, dat me van alle ballast ontdoet, en tot de essentie terugbrengt. Alles gaat Wifi , of bleutooth, er zit een prachtig keyboard, touchpad en OS op, daar gaat het om.
En al deze vegelijkingen zijn ronduit belachelijk. Sorry.
Ik vergelijk toch ook geen porsche koffer met een koffer van een renault kango, puur omdat die wagens in dezelfde parkeerplaats passen?
CD-rom op laptop?? Ik bezig dat niet, of héél zelden. Dus zo nen aparten drive zou beter zijn.
Ikke anders wel op mijn windhoos: Call of duty, NFS Carbon, GTA Vice city, Warcraft 3,... anytime ... anywhere.
Jajaa... niet met een imageke van 't net. Met de originele CD / DVD. Dan heb je wel degelijk een drive nodig hé.
Comment