Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verwijderen van reacties door mods

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verwijderen van reacties door mods

    Ik begrijp het niet dat posts van mij zomaar verdwijnen, terwijl hier soms schandalige reacties blijven staan. Ik zal wel niet tot het clubje behoren zeker.
    Ik heb naar mijn weten nog nooit iemand beledigd naar aanleiding van zijn post of reactie. Vrije meningsuiting, laat me niet lachen bd. Als er off topic gegaan wordt en die wordt verwijderd, ok maar op voorwaarde dat het dan altijd gebeurt.
    Groetjes Steco

  • #2
    Re: verwijderen van reacties door mods

    Mag ik vragen naar welke posts je verwijst, soms worden reacties verwijderd die een reactie zijn op andere reacties die verwijderd werden, klinkt moeilijk maar zo is het nu eenmaal
    Vergeet niet hoeveel posts hier per dag worden geplaatst, we zijn maar met een beperkt aantal ( werkende ) mensen die belangeloos meehelpen het forum werkzaam te houden, niet iedereen heeft de tijd om enkele uren per dag online te zijn om werkelijk ALLE posts na te kijken, er ontsnappen er zeker aan onze aandacht
    Last edited by Franciskine; 3 mei 2008, 14:43.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: verwijderen van reacties door mods

      Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
      Ik zal wel niet tot het clubje behoren zeker.

      Vrije meningsuiting, laat me niet lachen bd.
      Een behoorlijk kinderachtige reactie van je, had je ook per mail of PB kunnen vragen.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment

      Working...
      X