Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop/Tablet PC keuze ... Flybook?????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laptop/Tablet PC keuze ... Flybook?????

Ik sta voor de aankoop van een compacte laptop/tablet pc. Hellaas heb ik weinig ervaring met tablet pc's en zou ik absoluut geen idee welke te kiezen. Hij moet wel dagelijks mee in de wagen en dient over een 3G verbinding te beschikken. Aangezien hij veel op de baan gebruikt zal worden was ik onder de indruk van de Panasonic Toughbook die mij onlangs op een beurs werd voorgesteld. Echter viel ik bijna achterover van zijn prijskaartje...
    Nu heb ik het merk Flybook gevonden op het net en die lijken heel wat in hun mars te hebben voor een aannemelijke prijs. Zij zouden ook tegen een stootje kunnen in tegenstelling tot de HP's en Fuji-Siemens modellen...
    Oh ja, de computer wordt echt professioneel gebruikt en zou dienen voor het opmaken van facturen met manuele handtekeningen enz...
    Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat raden jullie mij aan? Misschien zijn er nog interessantere merken op de markt?
    Ik hoop van jullie wat meer klaarheid te krijgen. Bedankt alvast!
    Grtz.

Re: Laptop/Tablet PC keuze ... Flybook?????

Fujitsu-Siemens Esprimo Mobile U9200 met de optionele UMTS module.

Comment

ik heb 3 jaar met de C300 van Acer gewerkt, moet zeggen de extra functionaliteit van het scherm werd veel te weinig gebruikt volgens zijn prijsverschil met een 'gewone' laptop ....
      werk nu met een Dell M1330 XPS en heb een externe krabbeldoos bij de hand voor ik een digi handtekening nodig hebben

Comment

oja, in de latitude reeks van Dell zit nu ook een tablet ....
        UMTS ingebouwd lukt ... als je nederlander bent ... (lukt niet voor Belgen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blackie Bekijk bericht
          oja, in de latitude reeks van Dell zit nu ook een tablet ....
          UMTS ingebouwd lukt ... als je nederlander bent ... (lukt niet voor Belgen)
          Hoezo? Met een Vodafoon abo. moet dat in België toch ook lukken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nivaro Bekijk bericht
            Hoezo? Met een Vodafoon abo. moet dat in België toch ook lukken?
            Zonder probleem.

Comment

toen ik hiervoor informeerde bij zei mijn account manager dat het (nog) niet werkte voor Belgen , maar met een nederlandse sim moet het dus wel werken

Comment

Wat me wel verbaasde is dat men bij Proximus vertelde dat ik beter zou kiezen voor een gewone laptop en een datakaart van Vodafoon. Volgens hen heb je daarmee een veel beter ontvangst dan met een ingebouwde antenne...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blackie Bekijk bericht
                  toen ik hiervoor informeerde bij zei mijn account manager dat het (nog) niet werkte voor Belgen , maar met een nederlandse sim moet het dus wel werken
                  BNet of een nederlandse sim meer is dan een belgische, racist.

Comment

Working...
                  X