Ik sta voor de aankoop van een compacte laptop/tablet pc. Hellaas heb ik weinig ervaring met tablet pc's en zou ik absoluut geen idee welke te kiezen. Hij moet wel dagelijks mee in de wagen en dient over een 3G verbinding te beschikken. Aangezien hij veel op de baan gebruikt zal worden was ik onder de indruk van de Panasonic Toughbook die mij onlangs op een beurs werd voorgesteld. Echter viel ik bijna achterover van zijn prijskaartje...
Nu heb ik het merk Flybook gevonden op het net en die lijken heel wat in hun mars te hebben voor een aannemelijke prijs. Zij zouden ook tegen een stootje kunnen in tegenstelling tot de HP's en Fuji-Siemens modellen...
Oh ja, de computer wordt echt professioneel gebruikt en zou dienen voor het opmaken van facturen met manuele handtekeningen enz...
Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat raden jullie mij aan? Misschien zijn er nog interessantere merken op de markt?
Ik hoop van jullie wat meer klaarheid te krijgen. Bedankt alvast!
Grtz.
Nu heb ik het merk Flybook gevonden op het net en die lijken heel wat in hun mars te hebben voor een aannemelijke prijs. Zij zouden ook tegen een stootje kunnen in tegenstelling tot de HP's en Fuji-Siemens modellen...
Oh ja, de computer wordt echt professioneel gebruikt en zou dienen voor het opmaken van facturen met manuele handtekeningen enz...
Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat raden jullie mij aan? Misschien zijn er nog interessantere merken op de markt?
Ik hoop van jullie wat meer klaarheid te krijgen. Bedankt alvast!
Grtz.
Comment