Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
......ik die uitnodiging nu wel (bijna) heb gekregen
......ik de motor uit de echtscheiding mag houden
......en ik fatsoenlijk weer wil zodat ik het pak niet in hoef als ik op de bike
weg wil.
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
...ik geen moto heb maar wel een racefiets (net zoals priemgirl, al is het bij mij een Colnago)
..ik je hier ook hartelijk welkom heet
...dat ik niet wist wat jij allemaal wist
Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore
ik al een tijdje rondsnuffel op dit forum
ik een 350d + wat glaswerk heb
ik een motorfiets (bmw r1150r) heb (zie: http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/view...&sd=a&start=50)
ja, het posten van een foto lukte toen nog niet zo goed)
ik een racefiets heb (scott cr1 sl met ironman carbon stryke triathlon stuur
ik nog een racefiets heb (Decathlon replica AG2R)
ik geen informaticus ben, maar wie weet...
... de mannen in spannende pakskes normaal gezien niet direct mijn beste maatjes zijn (op de openbare weg toch niet)
... maar ik hier wel eens een uitzonderingske wil inlassen
...ik vandaag verborgen met de vulcan tussen 6 Harlye's naar een Harley treffen ben geweest...
...ik me werkelijk rot gelachen heb?
...het toevallig de dag van het lachen was (hoorde ik ook maar iemand zeggen)
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
...dat ik net als Knofje aan het werk ben.
...dat ik morgen ook mag werken.
...dat ik woensdag pas vrij ben en hoop op libellen.
...dat als ik zie wat ik hier aan yachts versas het best wel lijkt mee te vallen met de koopkracht.
Comment