Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's nemen en tegelijkertijd ook willen filmen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto's nemen en tegelijkertijd ook willen filmen

Ik heb een probleem als ik ergens ben, op reis zowel als thuis bij één of andere gelegenheid : ik wil foto's nemen maar ik wil hetgeen er gebeurt en wat er te zien is ook filmen.
    Zodoende moet je snel van het éne toestel naar het andere switchen en toch heb ik steeds het gevoel dat ik dan nog heel wat mis.
    Hoe lossen jullie dat op ?

Re: Foto's nemen en tegelijkertijd ook willen filmen

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Ik heb een probleem als ik ergens ben, op reis zowel als thuis bij één of andere gelegenheid : ik wil foto's nemen maar ik wil hetgeen er gebeurt en wat er te zien is ook filmen.
    Zodoende moet je snel van het éne toestel naar het andere switchen en toch heb ik steeds het gevoel dat ik dan nog heel wat mis.
    trouwen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      trouwen.
      grt,bouk.
      In juli dit jaar mag je mij (of ons) proficiat wensen : 34 jaar getrouwd. En dan ?....

Comment

In juli dit jaar mag je mij (of ons) proficiat wensen : 34 jaar getrouwd. En dan ?....
        je vraagt hoe lossen jullie dat op, nou dit was mijn (onze) oplossing.
        maar misschien hebben anderen nog een idee!!!!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Misschien dat je met deze film camera nadien 1 frame kan omzetten in een deftige foto. Ik weet natuurlijk wel je budget niet...

Groetjes,

Dany

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
            Misschien dat je met deze film camera nadien 1 frame kan omzetten in een deftige foto. Ik weet natuurlijk wel je budget niet...

Groetjes,

Dany
            Is wel een oplossing, maar dan wel een zware. Dan kan ik beter blijven "sukkelen". Toch bedankt voor jullie medeleven.

Comment

Is wel een oplossing, maar dan wel een zware. Dan kan ik beter blijven "sukkelen". Toch bedankt voor jullie medeleven.
              Een Casio EXILIM Pro EX-F1 is misschien iets voor jou.
              Zie volgende "promotiefilm" of deze voorbeelden: voorbeeld 1 of voorbeeld 2. (Er staan op YouTube diverse voorbeelden van "videofilmpjes" die met deze fotocamera zijn gemaakt.)
              Jan Akkermans
              (BD1097BE)
              Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Een aantal jaren geleden was ik geïnteresseerd in een Canon S3i. Bartok in Hasselt was heel enthousiast over dat toestel (en over andere ook ) omdat de S3i in staat zou zijn te filmen en tegelijkertijd een foto te maken. Of de nieuwste Canons dit ook kunnen?

Comment

Mijn broer heeft een sony filmcamera gekocht waar je tijdens het filmen gewoon foto's mee kan maken. Hoef je niet zo'n chice dure camera voor te kopen. De goedkopere kunnen dit ook. Tenzij je hele hoge kwaliteit van de foto's verwacht....

Offffff bedoel je dit niet?

En mijn canon S3 kan inderdaad tijdens het filmen ook gewoon foto's maken
                  Ik veronderstel dat de S5 dat ook wel zal kunnen
                  Canon PowerShot S3

Comment

Zou me ook dit (http://www.sony.be/view/ShowArticle...._BE&source=rss ) willen kopen, maar 'k heb mijn twijfels over de kwaliteit van dergelijk klein ding .... effekes wachten denk ik
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

- Iemand anders laten filmen.
                      - Er zijn camera's met ingebouwd fototoestel. Zelf hebben we hier de Sony DSC-HC39 (denk ik toch), welke een 3megapixel fototoestelletje heeft (maar deze functie wordt hier amper gebruikt).

gr,
                      K.

Comment

Working...
                      X