Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

werken op 2 mei...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: werken op 2 mei...

Ik hoop dat die periode toch een paar mooie foto's kunnen opleveren. (En dat ik de kelder opgeruimde krijg, en de zolder, en de auto eens naar de garage kan brengen en met de autonaar de carwash kan , en een heleboel rommel naar het recyclagepark kan brengen...???)
    Ik hoop dat dat de dagen allemaal lang genoeg zijn voor al die projecten. Wish me luck...
    Yep... wat heet dan verlof hebben hé...
    Veel succes. Ik ga arduinen plinten plaatsen, nieuwe vijver in gebruik nemen, hekwerk in de grondverf zetten, en rommel naar containerpark voeren. plus wat ontspanning: Sfinks wereldcultuurmarkt en een doopfeest.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

Ik mag thuis blijven van mijnen baas maar moet wel bereikbaar zijn voor moesten er problemen zijn.
      President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
        Yep... wat heet dan verlof hebben hé...
        Veel succes. Ik ga arduinen plinten plaatsen, nieuwe vijver in gebruik nemen, hekwerk in de grondverf zetten, en rommel naar containerpark voeren. plus wat ontspanning: Sfinks wereldcultuurmarkt en een doopfeest.
        Heb je ook een alternatief programma moest het regenen?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

die plinten zagen onder de pergola met zeildoek erover, de wereldcultuurmarkt binnen tussen toog en podium, de vijver vult zichzelf,...
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

Comment

Het kantoor , waar ik als externe kracht ben ingehuurd , 30 april en 1 +2 mei gesloten. Dit houdt in dit geval voor mij in , dat ik ook vrij ben
            En aankomende maandag is mijn reguliere ATV dag , dus ik ben in het totaal 6 dagen vrij
            En het mooiste is nog , dat het me geen dag verlof kost
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
            X