Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kijkt er naar Sara ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie kijkt er naar Sara ?

In de uitzending van vandaag speelde er een heel mooi spaans liedje tijdens een autoritje van Sara met Jacob op Fuerteventura.
    Het is een spaans nummer en het woord "corazon " komt er regelmatig in voor.
    Kent iemand dat nummertje ?

Re: Wie kijkt er naar Sara ?

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    In de uitzending van vandaag speelde er een heel mooi spaans liedje tijdens een autoritje van Sara met Jacob op Fuerteventura.
    Het is een spaans nummer en het woord "corazon " komt er regelmatig in voor.
    Kent iemand dat nummertje ?
    No; corazon ken ik wel
    Sorry, heb nog nooit gekeken naar Sara.
    't Is een populaire serie.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

"Corazon Espinado" heet dat liedje dacht ik. Er bestaan verscheidene versies van zoals van Santana. Maar wie dit zong in de serie Sarah is mij niet duidelijk.
      [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

De groep heet Manŕ, en is één van de populairste rockbands in Mexico. Het nummer heet 'Corazňn Espinado' (lett. doorstoken hart)

Meer info op de officiële website: http://www.mana.com.mx/

(en ze zijn inderdaad zo goed als ze laten uitschijnen... )

Edit: mijn accenten staan verkeerd, maar komt omdat ik geen goed toetsenbord heb...

Reëdit: heb het gevonden (kan op de Mac speciale tekens invoegen), het is dus maná en corazón espinado. Het accent duid aan op welke lettergreep de nadruk hoort te liggen tijdens het uitspreken...
        Last edited by MarcFoto; 18 april 2008, 22:25.
        http://www.digifotofreak.nl

Comment

[QUOTE=MarcFoto;1817757]De groep heet Manŕ, en is één van de populairste rockbands in Mexico. Het nummer heet 'Corazňn Espinado' (lett. doorstoken hart)

QUOTE]

Ik heb zelf wat opzoekingswerk gedaan bij Limewire en heb het gevonden. EUREKA !!!
          Maar het is niet wat jullie mij vertelden.

Het is het nummer TENGO UN CORAZON van JUAN LUIS GUERRA. Eens naar luisteren en dan zullen jullie het ook wel herkennen. Wat het betekent weet ik niet want ik ken geen spaans.

Iedereen VAN HARTE BEDANKT en vooral om een paar minuten van jullie vrije tijd aan mij te besteden.

HASTA LUEGO !!!!
          Last edited by willyB; 18 april 2008, 22:55. Reden: Typfoutjes

Comment

[QUOTE=willyB;1817802]
            Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
            De groep heet Manŕ, en is één van de populairste rockbands in Mexico. Het nummer heet 'Corazňn Espinado' (lett. doorstoken hart)

QUOTE]

Ik heb zelf wat opzoekingswerk gedaan bij Limewire en heb het gevonden. EUREKA !!!
            Maar het is niet wat jullie mij vertelden.

Het is het nummer TENGO UN CORAZON van JUAN LUIS GUERRA. Eens naar luisteren en dan zullen jullie het ook wel herkennen. Wat het betekent weet ik niet want ik ken geen spaans.

Iedereen VAN HARTE BEDANKT en vooral om een paar minuten van jullie vrije tijd aan mij te besteden.

HASTA LUEGO !!!!
            Ik heb een hart...

Tengo ambre
            (zoek maar op)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Aaah, dit liedje...een terrasje, de avond die valt, een lekker glaasje cava, een licht briesje, het ruisen van de zee, aangenaam gezelschap...

*'t wordt tijd dat ik mijn beddeke kruip
              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
                Dit?

Niet mijn smaak maar dat was de vraag niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
                  Dit?

Niet mijn smaak maar dat was de vraag niet.
                  Neen het was dit dat ik zocht, maar toch bedankt iedereen :

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                  Last edited by willyB; 19 april 2008, 12:59. Reden: tikfout

Comment

Waarom gebruiken ze het woord "corazón" in ELK spaans liedje?
                    btw, beide liedjes worden in de dansclub gebruikt bij chacha en rumba

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                      Waarom gebruiken ze het woord "corazón" in ELK spaans liedje?
                      btw, beide liedjes worden in de dansclub gebruikt bij chacha en rumba
                      corazón = het hart en waarschijnlijk het symbool van de liefde...

Zoek eens op "pepito".

Er is een Nederlandse "band" die deze spaanstalige liedjes zingt.
                      Heb ze ooit gezien in het CC hier in Hasselt.
                      Last edited by theokus; 19 april 2008, 20:50.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

het is BURBUJAS de AMOR van Juan Luis Guerra, en betekent luchbellen van liefde...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                          het is BURBUJAS de AMOR van Juan Luis Guerra, en betekent luchbellen van liefde...
                          Ik vind een aantal nummers van JUAN LUIS GUERRA met telkens dezelfde muziek :
                          u spreekt van BURBUJAS DE AMOR.
                          Maar ik vind ook :
                          - TENGO UN CORAZON (woorden komen meermaals terug in de song)
                          - QUISIERA SER UN PEZ
                          - GUERRA SER UN PEZ
                          en telkens gaat het om hetzelfde nummer.
                          Maar ik vermoed dat de echte titel is zoals u vermeldt : BURBUJAS DE AMOR

Bedankt voor de info.

Comment

als fan van de Juan kan ik u bevestigen dat het zeker voor 100% BURBUJAS DE AMOR is

u kan het originele vinyl singeltje komen aanschouwen bij mij

Comment

Working...
                            X