Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht Online Printservice + eventuele ervaringen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gezocht Online Printservice + eventuele ervaringen

Hallo,

ik zoek upload service voor mijn foto's
    waarbij ik deze kan laten ontwikkelen op groot formaat
    ( en zelfs eventueel kan laten inkaderen. ) of apparte inkaderservice online.

iemand goeie links, ervaringen
    ps : wist niet goed waar deze vraag te stellen.

ben al foto.com tegen gekomen enzo ... via google, maar had graag eens van jullie gehoord.

alvast bedankt.

Re: gezocht Online Printservice + eventuele ervaringen

Persoonlijke Top drie

Bestel je eigen fotoboek, fotoprints, fotokalender, fotoposter, fotocadeaus & meer gemakkelijk bij Pixum. ⚡

Maak je eigen fotoboek, fotoalbum, fotokalender, poster of fotocanvas bij smartphoto. Bestel je fotoprints of ontwerp een leuk fotogeschenk.

Voor Canvas en albums
    www.hema.be en zeker Tic Tac foto ( maar hier heb ik het adres niet meer van)

Comment

Mijn favoriet die snel en zeer degelijk werk thuis opstuurt, en die werken met kleurenprofielen op 3 verschillende soorten papier is www.profotonet.nl
      Betaling gebeurt binnen de 8 dagen na ontvangst met de foto's door middel van overschrijving.

Mvg,
      Frederic

Comment

Pixum.nl is heel goed maar bij de grote formaten moet je er wel op letten dat je de "beeldverbetering" uitschakelt, en dat je zelf voor de verscherping zorgt bij de bewerking. Voor die grote formaten moet je net voor het uploaden ook de beeldcompressie uitschakelen (die staat standaard aangevinkt om de foto's sneller te kunnen versturen, de beeldverbetering staat ook standaard ingeschakeld).

Ik heb woendsdag nog een reeks foto's aangekregen die ik vorige zondag heb besteld bij Pixum, de foto's zien er heel goed uit, en de prijs is zeker niet te hoog.

Voor de fototentoonstelling van onze fotoclub (volgend weekend) heb ik er eerder al grote afdrukken laten maken. Toen ik die aankreeg waren die "automatisch verbeterd", en dat was niet goed. Na een mailtje, en doorsturen van een paar scans, heb ik de hele bestelling dan opnieuw gekregen zonder die "verbetering", en die zijn wel heel goed.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

alvast bedankt, ik zal het zeker eens evalueren.

Comment

Ik heb mijn foto's laten printen bij www.studio73.be. goede prijs, mooie afdrukken en snel. Nog een voordeel (vind ik) is dat je de foto's zelf moet ophalen, zo zit je niet met de zever van pakjesdiensten.
            aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...

doe ik dat lekker niet!

Comment

Iemand een idee of je inmiddels bij pixum ook mat of satijnglans kan bekomen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dgdirk Bekijk bericht
                Iemand een idee of je inmiddels bij pixum ook mat of satijnglans kan bekomen ?
                Op de website van Pixum kan ik niets vinden over keuze in papiersoorten.

Bij deze kan je wel verschillende soorten papier kiezen:

Vroeger was dit 24h-digitalphoto.de, ik heb daar ook al heel wat foto's laten afdrukken. De kwaliteit was altijd goed, maar sinds de naam veranderd is heb ik er nog niets besteld (Pixum is véél goedkoper, en ze gebruiken hetzelfde papier voor de "30cm" prints).
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Mijn favoriet die snel en zeer degelijk werk thuis opstuurt, en die werken met kleurenprofielen op 3 verschillende soorten papier is www.profotonet.nl
                  Betaling gebeurt binnen de 8 dagen na ontvangst met de foto's door middel van overschrijving.

Mvg,
                  Frederic
                  Ik heb deze service deze week eens geprobeerd. Blijkbaar alleen foto's, geen albums. Wel duidelijke keuze tussen glossy, satin en iets metallurgic (ofzo).

Heb woensdag besteld, woensdag zelf nog een verzendingsbericht ontvangen. Ben eens benieuwd of de foto's morgen in de post zullen zitten en hoe ze er zullen uitzien...

Comment

Ondertussen zijn de foto's binnengekomen (vorige week al, gelukkig). Ook de bestelling die ik vrijdagochtend plaatste, kwam vandaag binnen.

De foto's zijn erg goed. Ik weet het voor de toekomst wel !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dgdirk Bekijk bericht
                      Ondertussen zijn de foto's binnengekomen (vorige week al, gelukkig). Ook de bestelling die ik vrijdagochtend plaatste, kwam vandaag binnen.

De foto's zijn erg goed. Ik weet het voor de toekomst wel !
                      blij dat ik je kunnen helpen heb

Mvg,
                      Frederic

Comment

Working...
                      X