Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• website

Ik ben op zoek naar ene website, maar ik vind maar geen goede.
    ik heb al gezocht hier op het forum, heb de lijst ontdenkt met verschillende sites, ... Ook al gezocht op google, maar daar zijn het meestal visa-sites (als ik het zo mag noemend), ofwel zoals jalbum, flickr, ...

maar ik zit toch met enkele problemen;
    - kopen gaat enkel via visa (hebben we hier thuis niet )
    - binnenkort moeten er fuiffoto's op komen, dus accounts zoals jalbum etc vind
    ik hiervoor niet echt gepast...
    - en neen, ik zet geen fuiffoto's op photobucket :d

ik zoek dus:
    - een gratis site, of betalend (maar of dit zonder visa gaat weet ik zo nog niet),
    - waar je gemakkelijk fuiffoto's kan op zetten, maar op een deftige manier, zonder al te veel reclame etc.

ik zal deze site natuurlijk niet alleen gebruiken voor de fuiffoto's, maar wil toch overstappen naar iets deftigs, wat meer aanspreekt.

ik ben ervan overtuigt dat jullie me kunnen verderhelpen!

mvg,

glenn
    No rules. Great shots.
    -

Re: website

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar ene website, maar ik vind maar geen goede.
    ik heb al gezocht hier op het forum, heb de lijst ontdenkt met verschillende sites, ... Ook al gezocht op google, maar daar zijn het meestal visa-sites (als ik het zo mag noemend), ofwel zoals jalbum, flickr, ...

maar ik zit toch met enkele problemen;
    - kopen gaat enkel via visa (hebben we hier thuis niet )
    - binnenkort moeten er fuiffoto's op komen, dus accounts zoals jalbum etc vind
    ik hiervoor niet echt gepast...
    - en neen, ik zet geen fuiffoto's op photobucket :d

ik zoek dus:
    - een gratis site, of betalend (maar of dit zonder visa gaat weet ik zo nog niet),
    - waar je gemakkelijk fuiffoto's kan op zetten, maar op een deftige manier, zonder al te veel reclame etc.

ik zal deze site natuurlijk niet alleen gebruiken voor de fuiffoto's, maar wil toch overstappen naar iets deftigs, wat meer aanspreekt.

ik ben ervan overtuigt dat jullie me kunnen verderhelpen!

mvg,

glenn
    Als je een abo hebt bij een internetprovider dan is de kans toch zeer groot
    dat je recht hebt op gratis webruimte...
    Telenet: min. 50 mb.

Meestal staat gratis tot traag.
    (trage servers bijv.)
    Ik bedoel hier niet mee de isp's zoals Telenet, Belgacom enz.

Het zal dus niet deftig vooruit gaan.
    En als gebruikers iet of wat lang moeten wachten eer jouw foto's laden
    of geladen zijn, dan zijn ze weg.
    Maar ja, het kan dus goed zijn dat je daar geen belang aan hecht.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Misschien is dit iets?
      Ik heb het niet getest en kan er dus ook niet veel over zeggen.

Fotopic wordt ook veel gebruikt.
      Mvg Tim

Comment

http://picasaweb.google.com/
        Jeroen || OM-D EM-5

Comment

Schrijf eens heel duidelijk voor jezelf wat je verwacht van je site, wat je ermee gaat doen en of je bereid bent er geld en/of werk in te steken.
          Als je meer wil, dan alleen een fotoalbum zal er al wat moeten geschreven en/of geprogrammeerd worden en dan voldoet bv fotopic niet meer.
          Wil je een dynamisch geheel of louter een statische site ? In het laatste geval kan je jalbum als web-generator gebruiken en dan alles posten. Dynamisch is iets anders ...
          Wat provider betreft, gratis zonder reclame en zonder ... met programmeerfaciliteiten en eventueel een database ... is dromen dat je de loto wint.
          One.com is van origine Belgisch-Nederlands en je kan via een overschrijving betalen ... Geen Visa-gedoe en je betaalt niet veel en je hebt een eigen volwaardige domeinnaam. Je hebt er ook een mail-adres, php, mysql ...
          Er zijn er zeker nog even goed of beter of slechter, maar uiteindelijk zal je zelf een keuze moeten maken in functie van datgene wat je in het begin hebt opgeschreven.
          Nu haastige spoed is zelden goed en het feit dat je duidt dat het dringend is, zou je later wel eens zuur kunnen opbreken omdat je dan plots oploopt tegen beperkingen, onkennis ...
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
          X