Ik ben op zoek naar ene website, maar ik vind maar geen goede.
ik heb al gezocht hier op het forum, heb de lijst ontdenkt met verschillende sites, ... Ook al gezocht op google, maar daar zijn het meestal visa-sites (als ik het zo mag noemend), ofwel zoals jalbum, flickr, ...
maar ik zit toch met enkele problemen;
- kopen gaat enkel via visa (hebben we hier thuis niet
)
- binnenkort moeten er fuiffoto's op komen, dus accounts zoals jalbum etc vind
ik hiervoor niet echt gepast...
- en neen, ik zet geen fuiffoto's op photobucket :d
ik zoek dus:
- een gratis site, of betalend (maar of dit zonder visa gaat weet ik zo nog niet),
- waar je gemakkelijk fuiffoto's kan op zetten, maar op een deftige manier, zonder al te veel reclame etc.
ik zal deze site natuurlijk niet alleen gebruiken voor de fuiffoto's, maar wil toch overstappen naar iets deftigs, wat meer aanspreekt.
ik ben ervan overtuigt dat jullie me kunnen verderhelpen!
mvg,
glenn
ik heb al gezocht hier op het forum, heb de lijst ontdenkt met verschillende sites, ... Ook al gezocht op google, maar daar zijn het meestal visa-sites (als ik het zo mag noemend), ofwel zoals jalbum, flickr, ...
maar ik zit toch met enkele problemen;
- kopen gaat enkel via visa (hebben we hier thuis niet

- binnenkort moeten er fuiffoto's op komen, dus accounts zoals jalbum etc vind
ik hiervoor niet echt gepast...
- en neen, ik zet geen fuiffoto's op photobucket :d
ik zoek dus:
- een gratis site, of betalend (maar of dit zonder visa gaat weet ik zo nog niet),
- waar je gemakkelijk fuiffoto's kan op zetten, maar op een deftige manier, zonder al te veel reclame etc.
ik zal deze site natuurlijk niet alleen gebruiken voor de fuiffoto's, maar wil toch overstappen naar iets deftigs, wat meer aanspreekt.
ik ben ervan overtuigt dat jullie me kunnen verderhelpen!
mvg,
glenn
Comment