Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kevinneke..Kevinneke...Kevinneke.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kevinneke..Kevinneke...Kevinneke.

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
    Al eens een spurter met zijn hoofd omhoog zien spurten?
    Denk eens aan Freddy Maartens.
    Vraag het hem maar eens.
    In volle spurt zien die "niks"...
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Denk eens aan Freddy Maartens.
      Vraag het hem maar eens.
      In volle spurt zien die "niks"...
      Dat ze "niks" zien zou ik niet zeggen want ze jumpen meestal naar de finishlijn, dus ...
      Tom heeft gewoon een aantal fouten gemaakt :
      -hij had links van de weg tegen de afsluiting moeten spurten zodat de tegenstanders in de wind moesten komen aangezien die van rechts kwam,
      -de weg buigt lichtjes naar links zodat mogelijk daar de lijn iets korter ligt want hoe is die lijn getrokken : als ze haaks op de weg staat nà de bocht is de afstand links iets korter.
      Kortom : als hij links sprint en gewoon doorgaat wint hij makkelijk.
      Hij was gewoon té zeker. Spijtig, maar "twas maar een kermiskoerske" in feite.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
        Dat ze "niks" zien zou ik niet zeggen want ze jumpen meestal naar de finishlijn, dus ...
        Tom heeft gewoon een aantal fouten gemaakt :
        -hij had links van de weg tegen de afsluiting moeten spurten zodat de tegenstanders in de wind moesten komen aangezien die van rechts kwam,
        -de weg buigt lichtjes naar links zodat mogelijk daar de lijn iets korter ligt want hoe is die lijn getrokken : als ze haaks op de weg staat nà de bocht is de afstand links iets korter.
        Kortom : als hij links sprint en gewoon doorgaat wint hij makkelijk.
        Helemaal me eens willy.
        Eddy Merckx had een andere mentaliteit, kermiskoerske of niet
        Maar ok, ik wil niet zagen.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

en toch moet ik Tommeke een beetje verdedigen hoor, kijk maar eens wat z,n maatje(fout) deed bij het aantrekken van de sprint, die had natuurlijk Marc op moeten vangen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            en toch moet ik Tommeke een beetje verdedigen hoor, kijk maar eens wat z,n maatje(fout) deed bij het aantrekken van de sprint, die had natuurlijk Marc op moeten vangen.
            grt,bouk.
            Met dat "opvangen" heb ik het toch een beetje moeilijk. En dan speciaal met die uitlating van Mc Ewen. Weylandt had dus de "smeerlap" moeten uithangen en Cavendish hinderen. Ni mooi vind ik, maar waarschijnlijk wel "professioneel".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
              Hoogmoed ook niet en in een spurt voor de streep uw handen omhoog steken noem ik hoogmoed.
              Tom-dom stak zijn handen niet uit naar de overwinning, maar naar Cavendish om hem achter zich te houden, hij had hem wel zien komen wees daar maar zeker van.

Broken-wing
              iemand die anderen ook graag eens ziet winnen.

Comment

kijk al wel uit naar as Zondag trouwens.
                grt,bouk.

Comment

Ja ja, dat zegt men nu Tommeke niet gewonnen heeft,
                  vorig jaar was het nog een grote voorbereidingskoers die iedereen maar wat graag wil winnen.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                    Ja ja, dat zegt men nu Tommeke niet gewonnen heeft,
                    vorig jaar was het nog een grote voorbereidingskoers die iedereen maar wat graag wil winnen.
                    Klein misverstand denk ik : "kermiskoerske" dat zegt men als Tom gewonnen heeft. Vorig jaar won hij Kuurne-Brussel-Kuurne, Dwars door Vlaanderen én E3-prijs Harelbeke , maar niet RVV en P-Roubaix, en toen zij men dat hij een slecht voorjaar had. Dus zijn overwinningen vorig jaar werden niet geteld, alhoewel het stuk voor stuk lastiger koersen zijn dan de Scheldeprijs.

Comment

Klein misverstand denk ik : "kermiskoerske" dat zegt men als Tom gewonnen heeft. Vorig jaar won hij Kuurne-Brussel-Kuurne, Dwars door Vlaanderen én E3-prijs Harelbeke , maar niet RVV en P-Roubaix, en toen zij men dat hij een slecht voorjaar had. Dus zijn overwinningen vorig jaar werden niet geteld, alhoewel het stuk voor stuk lastiger koersen zijn dan de Scheldeprijs.
                      Zijn voorjaar was inderdaad niet geslaagd.
                      Als je in het begin van het seizoen hoofddoelen stelt en je bereikt die niet, dan mag je achteraf best zeggen dat je voorjaar niet geslaagd was.
                      Wat niet wil zeggen dat hij slecht gereden heeft.
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        Zijn voorjaar was inderdaad niet geslaagd.
                        Als je in het begin van het seizoen hoofddoelen stelt en je bereikt die niet, dan mag je achteraf best zeggen dat je voorjaar niet geslaagd was.
                        Wat niet wil zeggen dat hij slecht gereden heeft.
                        Ik kan akkoord gaan met je redenering, maar : er zijn er die zogezegd geen echte doelen stellen en die er dan uiteindelijk helemaal niets van bakken.
                        De mannen van Silence-Lotto : helemaal niks, Nuyens : niks gewonnen, Zabel : niks, Bettini : niks, Freire : niks, Pozzato : niks, McEwen : niks, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
                        Besluit : Tom stelde zich doelen en heeft samen met Devolder de Ronde VV en P-R gewonnen : FORMIDASTISCH voor Quick-Step.

Comment

Ik kan akkoord gaan met je redenering, maar : er zijn er die zogezegd geen echte doelen stellen en die er dan uiteindelijk helemaal niets van bakken.
                          De mannen van Silence-Lotto : helemaal niks, Nuyens : niks gewonnen, Zabel : niks, Bettini : niks, Freire : niks, Pozzato : niks, McEwen : niks, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
                          Besluit : Tom stelde zich doelen en heeft samen met Devolder de Ronde VV en P-R gewonnen : FORMIDASTISCH voor Quick-Step.
                          Dit is ook juist.

Soms vraag ik me ook af wat nog het doel is van competitiesport...
                          Iemand wint een wedstrijd of een ploeg wint een wedstrijd: Jeuuuuuu!
                          En dat is het dan
                          Morgen moet ge toch terug gaan werken
                          Als suppoters zich daardoor beter voelen, ja ok dan.

Wedstrijden kunnen wel spannend zijn maar een film kan dat ook zijn.
                          Het zal wel de sensatie (het gevoel) zijn die iedereen zoekt?

Wat heb je eraan als iemand anders wint?
                          Als je zelf niks wint dan blijft het niks he
                          (hahaha, zit hier te lachen in mijn stoel)
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

vond er vandaag maar weinig aan hoor.(wielrennen)
                            maar mijn club is kampioen.(voetbal)
                            grt,bouk.

Comment

Amstel Gold Race : niks met de Belgen !
                              Ge ziet als den Tom er niet bij is dan bakken wij belgskes er niets van. Als het van de mannen van Silence moet komen zal het maar "silencekes " zijn !
                              Tom had groot gelijk om ni te starten want dit is een koers teveel voor de mannen van het voorjaar. Ballan, Flecha, Freire, allemaal moesten ze afhaken.

Comment

Amstel Gold Race : niks met de Belgen !
                                Ge ziet als den Tom er niet bij is dan bakken wij belgskes er niets van. Als het van de mannen van Silence moet komen zal het maar "silencekes " zijn !
                                Tom had groot gelijk om ni te starten want dit is een koers teveel voor de mannen van het voorjaar. Ballan, Flecha, Freire, allemaal moesten ze afhaken.
                                Alsof het Belgisch wielrennen alleen Tom is

Patrick je bent ontmaskerd

Al goed dat Tom een treintje heeft dat zich op 100m van de streep inhoud.
                                Last edited by Ticor; 20 april 2008, 20:57.
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X