Een kameraad van mij heeft mij een website gemaakt in Frontpage. Nu heb ik een mapje op wijn webspace gezet "www.pixelpainter.be/bd" om mijn foto's van het forum te kunnen linken. Als ik dit mapje nu wil openen in IE krijg ik de melding "U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.". Hoe kan ik dit verhelpen zodat ik de foto's kan bekijken in IE?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
probleem met website
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: probleem met website
kan gewoon een veiligheid zijn vanuit uw webhosting, dat ze niet toestaan, dat je naar een "open dir" kijkt, dat dit gewoon afgesloten is.
Als je daar nu eens een "index.html" file plaatst in die directory, krijg je dan een lege pagina ? Indien ja, dan is dit het probleemTo make your dreams come true, wake up
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtkan gewoon een veiligheid zijn vanuit uw webhosting, dat ze niet toestaan, dat je naar een "open dir" kijkt, dat dit gewoon afgesloten is.
Als je daar nu eens een "index.html" file plaatst in die directory, krijg je dan een lege pagina ? Indien ja, dan is dit het probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixelpainter Bekijk berichtIk krijg dan idd een lege pagina. Dus hier is niets aan te doen dan?
Bwa neen, eigenlijk is hier geen probleem, als je daar foto's voor bd wil opzetten, kan je hier gerust foto's opzetten. Je moet gewoon exact weten welke file je wil aanspreken, en die kun je dan doorlinken naar naar bd, dit is gewoon een veiligheid dat niet iedereen al je files kan zien, die in een bepaalde directory staan.
maak gewoon eens een test.jpg aan, zet die gerust in de bd map. En die ga je hier gerust kunnen doorlinken als http://www.pixelpainter.be/bd/test.jpgTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtmaak gewoon eens een test.jpg aan, zet die gerust in de bd map. En die ga je hier gerust kunnen doorlinken als http://www.pixelpainter.be/bd/test.jpg
Mapje BD aanmaken en mijn foto's naar daar uploaden.
Dan zien mijn linkjes er als volgt uit http://www.ticor.be/BD/wespbij1.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtYep, zo doe ik het ook.
Mapje BD aanmaken en mijn foto's naar daar uploaden.
Dan zien mijn linkjes er als volgt uit http://www.ticor.be/BD/wespbij1.jpg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixelpainter Bekijk berichtDit doe ik zo al hoor,er staan al files in die gelinkt zijn. Ik zou het makkelijk vinden moest die map opengaan in IE.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixelpainter Bekijk berichtDit doe ik zo al hoor,er staan al files in die gelinkt zijn. Ik zou het makkelijk vinden moest die map opengaan in IE.
ipv van www.pixelpainter.be spreek ze aan met ftp.pixelpainter.be, normaal gaat ie achter je credentials vragen (username en password), die zul jij wel hebben, en je kunt ze aanspreken op de manier dat jij wilt (dat ik vermoed dat jij wilt)
To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtAh ok. Dat gaat bij mij ook niet.
wees gelukkig, anders als je een nieuwe map maakt, en je zet er wat gegevens in, en je vergeet je index.html, kan gans het internet zien wat er in die map staat, ook vertrouwelijke gegevens (als die er toevallig moesten in staan, zoals php e.d). Nu staan jullie alleen toe wie wat zietwees jullie hostings firma dankbaar hiervoor
To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtwees gelukkig, anders als je een nieuwe map maakt, en je zet er wat gegevens in, en je vergeet je index.html, kan gans het internet zien wat er in die map staat, ook vertrouwelijke gegevens (als die er toevallig moesten in staan, zoals php e.d). Nu staan jullie alleen toe wie wat zietwees jullie hostings firma dankbaar hiervoor
Trouwens als ik ftp.ticor.be ingeef, dan krijg ik hetvolgende:
U hebt geen bevoegdheden om 'Macintosh HD' te bekijken.
Comment
-
Allemaal heel erg bedankt voor de uitleg hoor.Ik zit trouwens ook bij one.com.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
Trouwens als ik ftp.ticor.be ingeef, dan krijg ik hetvolgende:
U hebt geen bevoegdheden om 'Macintosh HD' te bekijken.
Ik krijg hier schoon, authentication required please provide username and password. Zal wel van browser tot browser afhangen zeker, en dan nog eens van de instelling hiervanTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtIk krijg hier schoon, authentication required please provide username and password. Zal wel van browser tot browser afhangen zeker, en dan nog eens van de instelling hiervan
Maar ik arrangeer alles met Cyberduck. Dat werkt wel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtIk kan dit instellen per map via het control panel van de provider.
Daar kan men de rechten per map aanpassen.
Comment
Comment