Heeft er iemand al het sercice pack 1 voor Vista in het Nederlands gedownload?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vista SP1
Collapse
X
-
-
Re: Vista SP1
Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk berichtDe boel is er alleen niet stabieler door geworden zullen we maar zeggen...
Jij hebt andere ervaringen?Last edited by Leonidas; 12 april 2008, 14:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtJij hebt andere ervaringen?
In het algemeen valt mij op dat ik vaker applicaties vast zie lopen (iets dat onder XP eigenlijk niet meer voorkwam).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk berichtHelaas wel. Ik heb vista draaien op mijn Toshiba Satellite notebook en vooral problemen met het powermanagement. Als het systeem op batterijen draait wil regelmatig het scherm uitvallen na een minuut of 15 en ook echt niet meer aan te krijgen. Dat is ondanks dat "Turn of the display" in de power-settings uit staat en er gewoon doorgewerkt wordt. Dat is sinds SP1 erger geworden.
In het algemeen valt mij op dat ik vaker applicaties vast zie lopen (iets dat onder XP eigenlijk niet meer voorkwam).
Sinds Vista SP1 er bij mij op staat, worden printers beter herkend. Ik vermoed dat ook andere oudere hardware makkelijker ondersteund zal worden.
Dave
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk berichtWerd je Toshiba verkocht met Vista?
Comment
-
SP1 voor Vista
Nederlands Windows Vista Service Pack 1 deze maand beschikbaar
De Nederlandstalige versie van het Microsoft Windows Vista Service Pack 1 (SP1) is deze maand beschikbaar. Service Pack 1 zorgt voor een aantal belangrijke verbeteringen van Windows Vista op het gebied van betrouwbaarheid, prestaties, beheer en beveiliging.
De Nederlandstalige versie van SP1 is zeer binnenkort gereed en zal dan als optionele download op Windows Update beschikbaar komen. Ongeveer een maand later wordt SP1 via automatische downloads aan Windows Vista-eindgebruikers aangeboden. Daarna wordt de Nederlandstalige versie van SP1 ook op DVD uitgebracht, samen met de versies in 35 andere talen.
Verbeteringen en veranderingen SP1
SP1 zorgt voor een aantal verbeteringen en veranderingen in Windows Vista. De belangrijkste zijn:
Verbeteringen van de betrouwbaarheid
Veel problemen met applicatiecrashes zijn verholpen;
Verbindingen tussen computers zijn veiliger.
Prestatieverbeteringen
Batterij gaat langer mee. Dit geldt voor laptops die voorzien zijn van het Windows Vista logo;
Gebruikers kunnen sneller inloggen met PC’s die verbonden zijn met een domein;
Kopiëren en ‘uitpakken’ van bestanden kost gemiddeld 50% minder tijd;
Sneller starten vanuit slaapstand (hibernate) en sluimerstand (standby);
PC’s die deel uitmaken van een domein presteren nu beter op momenten dat zij niet met het domein zijn verbonden.
Verbeteringen van de beveiliging
BitLocker beveiligt nu alle diskvolumes, in plaats van alleen het systeemvolume;
Veiliger gebruik van programma’s en desktops op afstand via het vernieuwde Remote Desktop Protocol.
Ondersteuning voor nieuw en opkomende hardware en standaarden
Volledige ondersteuning van draadloos netwerkprotocol 802.11n draft (eindelijk zou ik zeggen)
Meerdere verbeteringen voor 64 bits systemen voor opstart en netwerkinstallaties;
Windows Vista SP1 ondersteunt ExFAT, een nieuw bestandsformaat voor flash media.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
Comment