Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beugelforum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beugelforum

Als een bepaalde foto op mijn site meer dan gemiddeld bekeken wordt krijg ik daar een melding van. Uit nieuwsgierigheid wil ik dan wel eens op zoek gaan naar waar die plotselinge interesse vandaan komt. Gisteren en vandaag was het weer zo ver.

De belangstelling blijkt te komen van http://www.bracesforum.net/smf/fixed...-t6288.60.html
    Vier van mijn foto's met mensen met een beugel blijken plots honderden keren aangeklikt te worden, door bewoners van Australie tot aan Canada.

Nu wil ik graag kijken wat er over mijn foto's geschreven wordt maar je moet eerst lid zijn om op het forum toegelaten te worden. Het is mij niet gelukt me in te schrijven. Is er hier iemand heel toevallig lid? Ik weet het, de kans is klein maar je weet nooit.

Re: Beugelforum

ik heb voor de lol even een account aan gemaakt, ik kan alleen nog niet zo snel iets vinden. Misschien als ik een titel van een foto heb wel
    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
    Canon eos 7D Mijn site

Comment

Heb jij wel een account gekregen? Ik heb me tweemaal proberen aan te melden (verschillende namen en e-mailadressen) maar krijg nooit een bericht.

Dit is de thread waar ze vandaan komen: http://www.bracesforum.net/smf/fixed...-t6288.60.html uit het subforum "Pictures / Bilder (English or German)" vermoed ik.

Ben benieuwd!

Comment

Net bevestiging vanm'n account gekregen(Leve Gmail en een SPAM adres...)

Het is een duitstalig forum over tandbeugels. De thread gaat over 'fixed braces', en is een 6 pagina lange reeks posts met enkel links naar foto's, niets anders. Blijkbaar is iemand jouw foto's tegengekomen en heeft ie de links ook in de opsomming geplaatst
        Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

@Mountainhunter: dank daarvoor!

Inmiddels heb ik via PM al een schermafdruk ontvangen en zelfs een UserID + password dus ik weet nu dat er daar helemaal niks te zien is. Gewoon een thread vol berichten met alleen links naar beugelfoto's.

Nooit gedacht dat zo'n forum over beugels zoveel bezoekers zou trekken. Gisterenavond was meer dan 70% van mijn bezoekers via die site afkomstig.

De rust is nu alweer wedergekeerd maar hier zie je wat voor impact het had op mijn normaal gesproken toch zo rustige plekje op PBase. De bovenste 4 foto's zijn beugelfoto's, daaronder zie je normalere fotobekijkaantallen.

Comment

Zo zie je maar, de beugeldragers zijn een onderschatte sub-populatie
            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Beugels schijnen vandaag de dag een hot item te zijn. Vorige week nog was er een uitgebreide reportage bij Tomas De Soete op StuBru, met o.a. een interview met een tandarts. Blijkt dat 40% van de jeugd een beugel draagt tegenwoordig, maar dat er daar nogal wat bij zijn die het niet echt nodig hebben... maar wel erbij willen horen. Stel je voor!
              <Linkje>
              Last edited by LesC; 12 april 2008, 11:46. Reden: link toegevoegd
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Blijkt dat 40% van de jeugd een beugel draagt tegenwoordig, maar dat er daar nogal wat bij zijn die het niet echt nodig hebben... maar wel erbij willen horen. Stel je voor!
                <Linkje>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Beugels schijnen vandaag de dag een hot item te zijn. Vorige week nog was er een uitgebreide reportage bij Tomas De Soete op StuBru, met o.a. een interview met een tandarts. Blijkt dat 40% van de jeugd een beugel draagt tegenwoordig, maar dat er daar nogal wat bij zijn die het niet echt nodig hebben... maar wel erbij willen horen. Stel je voor!
                  <Linkje>
                  Da's wel een beetje te cru gesteld. Veel van de beugeldragers dragen die enkel om het uitzicht van hun tanden te wijzigen, om estetische redenen. Oorzaak daarvan is het feit dat iedere jongere die een beugel draagt een flink stuk terugbetaald krijgt, ongeacht de pure noodzaak. Er is dus een groot verschil tussen mensen die een beugel dragen vanwege serieuze misvorming van de tanden,met alle problemen vandien, en mensen die er een dragen omdat een tand wat scheef staat. Het is misschien cool een beugel te dragen, maar men draagt wel geen beugel om cool te zijn...
                  Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                    Zo zie je maar, de beugeldragers zijn een onderschatte sub-populatie
                    Gat in de markt, Portretfotografie van beugeldragers
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                    X