Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Proficiat aan Volderke
Collapse
X
-
-
-
Re: Proficiat aan Volderke
De RVV heeft op TV een enorm spetakelgehalte, omdat er zoveel hindernissen zijn, dwz smalle straatjes waar ze met de ganse bende door moeten zien te krabbelen, (kijk maar naar de beelden van de achterhoede), en de korte en steile hellingen op kasseiwegen dan nog.
Zo'n wedstrijd zie je niet dikwijls, enkel bij RVV en Parijs Roubaix.
Ik ben een enorm wielerfavoriet, maar sommige wedstrijden zijn qua parcours echt slaapverwekkend.
Ik heb zelf de RVV zaterdag gedaan (140km) als wielertoerist, en vond het weer zaterdag wel slechter dan zondag.__Romain______________________________________________..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Romain Bekijk berichtDe RVV heeft op TV een enorm spetakelgehalte, omdat er zoveel hindernissen zijn, dwz smalle straatjes waar ze met de ganse bende door moeten zien te krabbelen, (kijk maar naar de beelden van de achterhoede), en de korte en steile hellingen op kasseiwegen dan nog.
Zo'n wedstrijd zie je niet dikwijls, enkel bij RVV en Parijs Roubaix.
Ik ben een enorm wielerfavoriet, maar sommige wedstrijden zijn qua parcours echt slaapverwekkend.
Ik heb zelf de RVV zaterdag gedaan (140km) als wielertoerist, en vond het weer zaterdag wel slechter dan zondag.
De helft van de ritten in de Ronde van Frankrijk zijn slaapverwekkend.
En dan moet je als renner ook niet gaan zagen over een stukje "moeilijk"
parcours, zoals een BV-renner vandaag een paar keer zei op tv
Comment
-
Proficiat Tommeke, Tommeke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtProficiat Tommeke, Tommeke
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtkeurig gedaan.
grt,bouk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtNou nou, ik vind die Maaskant beregoed....!
soit boonen heeft een fantastische koers gereden en daarmee uit !Photography helps people to see
-Berenice Abbott-
BD1050BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk berichten volderke dan? best dat ie zijn benen stilhield..
soit boonen heeft een fantastische koers gereden en daarmee uit !
Comment
Comment