Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk ook zijn andere filmpjes.... Te gek gewoon
Zal zo'n rich kid zijn denk ik
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
De titlel zegt wel D3 maar dit is in het filmke niet te zien.
Dit is gewoon in scene gezet zodat je veel hits krijgt op youtube. Iedereen doet wel iets om zijn tijd om te krijgen
De titlel zegt wel D3 maar dit is in het filmke niet te zien.
Dit is gewoon in scene gezet zodat je veel hits krijgt op youtube. Iedereen doet wel iets om zijn tijd om te krijgen
Bekijk zijn andere filmpjes eens (hetgeen in de topicstart stond)
Daar is duidelijk te zien dat ie een D3 mishandeld.....
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
voor mij is er bij die gast n'en hoek af , snap niet waarom dit nodig is
als je dan bedenkt dat andere mensen moeten sparen en investeren....
vind dit zelf niet eens grappig
vermoed dat hij nog nooit zelf voor een euro gezorgd heeft, zou zulke domme stoten niet uithalen om wat te bewijzen?????
sorry voor hem een plaatske in het gyhslain hier bij ons
groetjes aline
voor mij is er bij die gast n'en hoek af , snap niet waarom dit nodig is
als je dan bedenkt dat andere mensen moeten sparen en investeren....
vind dit zelf niet eens grappig
vermoed dat hij nog nooit zelf voor een euro gezorgd heeft, zou zulke domme stoten niet uithalen om wat te bewijzen?????
sorry voor hem een plaatske in het gyhslain hier bij ons
groetjes aline
Kom, kom, kom. Dat is toch jouw probleem niet? Jij hebt toch geen euro meer of minder omwille van wat die brave jongen doet? Ik ben er zeker van dat dergelijke tests ook gedaan worden door de camera producenten. Misschien werkt die gast wel voor Test Aankoop .
Wat ze allemaal niet doen voor hun '15 minutes of fame'
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment