Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gratis TV en gratis Films
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Gratis TV en gratis Films
Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk berichtis dat dan met ondertiteling
Of het moet zijn dat ge een zeer slecht gehoor hebt
Comment
-
'k weet niet, maar dit zou ik toch niet vertrouwen.
Ik heb hier momenteel wel geen test omgeving waar ik deze software kan uitproberen om te zien wat er werkelijk gebeurt, en voor het op een live systeem te zetten lijkt het me veel te gevaarlijk.
Maar wat is de bedoeling van deze software.
1 een vpn tunnel opzetten, dat je wifi verbinding niet kan afgeluisterd worden. (dit kan ik alleen maar bijtreden, dit is de enige goeie beveiliging voor wifi ).
wat ze in hun reclame vermelden, klopt 100%
Hotspot Shield
Free, Reliable Wi-Fi Security
Sure, public Wi-Fi hotspots are great. After all, what would life be without checking your email each morning at your favorite café?
But while you're enjoying your latte and a bagel, some hacker might be accessing your passwords, credit card numbers, sensitive company data and much more. And standard antivirus software won't protect you.
That's why AnchorFree is pleased to offer Hotspot Shield. This free security software keeps your Internet connection secure at public hotspots, home or work.
Als ik een systeem zou willen hacken, is het gene wat ik zou proberen is ergens een spam poort op root switch te proberen verkrijgen, dat ik alle data communicatie die via het netwerk gaat, kan uitlezen. Dit is nu iets wat die mannen op een relatief eenvoudige manier doen, zonder dat je het zelfs beseft (dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, damned )
Soit, waarom vertrouw ik het niet (ik wil jullie niet afschrikken, 'k schrijf gewoon mijn mening neer he, voor ik hier bakken kritiek over mij krijg). Dit is een gratis programma (gratis zet altijd mijn haren recht, 'k weet niet waarom). Om dit te kunnen verwezenlijken, hetgene wat ze nu doen, moet daar een investering achter zitten, dat het niet schoon meer is. Als hun programma geinstalleerd staat, gaat al het verkeer van jou naar hun, gaat het vandaar pas het internet op, en moet al het verkeer naar jou terug keren, dit moet gigantische (toch als het zelfs met video werkt) hoeveelheden data verkeer vragen, en dit kost hopen geld !!!!
Dus er moet ergens een reden achter zitten, dat ze al jouw verkeer willen verwerken, of dat het nu is, om creditcard nummers te achterhalen, of het nu om marketing reden is, dat ze het surfgedrag van rond de wereld wat in de kaart willen brengen, 'k weet het niet. Maar hun kost het geld, voor jou is het gratis, voor hun gaat het op de een of andere manier ook iets moeten opbrengen ten kost van jou......
Ik heb er mijn bedenkingen over, die software Ik heb hem wel niet geinstalleerd, iedereen mag me dus tegenspreken, dat ik ongelijk heb, 'k heb er geen problemen mee. Maar ze geven ook niet teveel uitleg op hun site, en voor ik hier een clean test systeem heb, probeer ik het zelfs niet.To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Die hulu.com propt zelf reklameboodschappen in de stream. Geen ontsnappen aan, waarschijnlijk. En die AnchorFree "gratis" VPN verbinding, ik denk dat de "betalende" service er snel zal aan komen, en wel als volgt:
1. Verspreid de software gratis, en biedt gratis VPN diensten aan.
2. Wordt verpletterd onder de druk van de toestromende klanten.
3. Biedt naast de gratis VPN een betalende VPN aan die "sneller" is en minder last heeft van de "drukte".
In 't verleden nog al gebeurd. Probeer maar eens deftig patches en updates of demos van spelletjes te krijgen. Als je vies bent van BitTorrent, en je wil het snel, dan kan je bijna niet meer om de betalende "file servers".
Dave
Comment
-
Comment