Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipod koptelefoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ipod koptelefoon

Ben op zoek naar een andere koptelefoon voor m'n Ipod : met de standaard set heb ik nogal veel last van windgeruis (tijdens het fietsen) en de geluidskwaliteit varieert nogal afhankelijk van de positie in je oren.

Iemand tips ?

Alvast bedankt

Silent M.

Re: Ipod koptelefoon

Sennheiser CX300, maar die zijn passief noise-cancelling en da's misschien niet zo'n goed idee op de fiets.
    Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Ik gebruik al een tijdje een Sennheiser OMX50, van het type waar je over de oren een soort klem hebt, waardoor die dus niet kunnen uitvallen.

Kwaliteit had ik wel iets beter verwacht van Sennheiser (bassen komen niet goed door), maar het is natuurlijk wel veiliger als je toch de omgeving kan horen.

Dany

Comment

Ik gebruik mijn iPod enkel thuis en heb daarvoor een Bose Triport on-ear hoofdtelefoon aangeschaft. Erg goed (maar niet goedkoop), vooral de bassen. Daarvoor had ik een paar Sennheisers on-ear, die nu door mijn vrouw gebruikt worden.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik kan je ook wel van die in-ear oortjes aanraden.
          Ze geven fenomenaal geluid (in vergelijking met de andere oortjes).

Alleen wel goed uitkijken als je fietst, want je hoort de auto's niet meer

Comment

Ik kan je de Bose Triport in-ear aanraden.

Je kijkt dus best uit voor in-ear "oortjes", de grote on-ears zijn beter/best geschikt voor binnenshuis en de gewone "oortjes" zitten niet goed en er treedt meestal teveel verlies op (kwalitiet, volume...)

Grtz,

Happyboedha ;-)
            Sony A700

Comment

Working...
            X