Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pc start met vertraging.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pc start met vertraging.

Wanneer ik één van mijn pc's start,dan wacht ie na het indrukken van de powerknop een tiental seconden om in actie te schieten.Geen geluid,geen lichtjes en dan oeps geluid,lichtjes etc en opstarten.
    Is dit het naderend einde van de HD ????

Re: Pc start met vertraging.

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
    Wanneer ik één van mijn pc's start,dan wacht ie na het indrukken van de powerknop een tiental seconden om in actie te schieten.Geen geluid,geen lichtjes en dan oeps geluid,lichtjes etc en opstarten.
    Is dit het naderend einde van de HD ????
    Batterij op het moederbord al eens nagekeken?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Goed idee.Morgen eens doen.PC draait al een aantal jaren,en de batterij kan inderdaad al over zijn beste tijd heen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
        Goed idee.Morgen eens doen.PC draait al een aantal jaren,en de batterij kan inderdaad al over zijn beste tijd heen zijn.
        De batterij gaat over het algemeen zeker een aantal jaren mee. Het kan ook aan de voeding liggen. Mocht je een andere voeding hebben deze eens in uw pc steken.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

OP heeft toch niet in z'n bios zitten rommelen en de spin up delay per ongeluk op een gek lange waarde gezet ?

Comment

Heeft normaal niets met de HD te maken want zelfs zonder HD in de PC zou die al iets moeten doen. Het eerste dat opstart is de BIOS en pas daarna wordt de HD gelezen om het OS op te starten.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Heeft normaal niets met de HD te maken want zelfs zonder HD in de PC zou die al iets moeten doen. Het eerste dat opstart is de BIOS en pas daarna wordt de HD gelezen om het OS op te starten.
              I second that. Volgens mij eerder de voeding... Batterij zal volgens mij ook niet voor een delay zorgen, gewoon een error als het CMOS leeg is (omwille van lege batterij).
              [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Working...
              X