Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crashed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Crashed

Hey allemaal,

Ik ben ook terug se van de wintersport. Schitterende vakantie gehad in leuk gezelschap allemaal goed en wel.

Gisteren ben ik om 1u30 vertrokken richting huis met al men passagiers. We kwamen van de frans spaanse grens. Ben ik met men auto op de autostrade aan het rijden tegen een 130-140km/u, plots een gigantische klap alsof ik op een betonnen muur reed. Motor valt uit, binnenverlichting gaat aan en auto begint te roken(waterdamp). Ik blij dat ik de auto op de baan kon houden natuurlijk onmiddeljk naar de kant, noch ik noch passagiers hadden enig fysiek letsel dus dat was al het belangrijkste. Ik geef die allemaal een reflecterend vest en stap uit en bekijk mijn auto.

Linkerlichtunit vooraan verdwenen, bumper kapot, gril; onderspoiler, radiator geraakt, ventilator, zijpanelen, deurspanten,.. allemaal kapot. Ik dan naar zonen praatpaal gedalkt en flikken en takel laten komen. Maar nu wist ik nog niet wat het was he, dus ik ga met die flikken nog eens kijken en onder fatsoenlijk licht bleek het te gaan om een EVERZWIJN wat ik heb aangereden wist die flik mij te vertellen aan het bloed en de geur en de haren te zien.

Dus ja autotje afgesleept, met trein en taxi's naar huis, was gelukkig wel goed verzekert(firmawagen)

Foto's:

Lichtunit links voor

Front view

Zijkant

Band

Ik was daar echt niet goed van moete weten mar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen, buiten last van mijn nek nu.

Re: Crashed

Jawadde dadde...
    Gelukkig is alles goed afgelopen!

Lag dat beest daar dan nergens in de buurt?
    Mvg Tim

Comment

Gelukkig zonder fysiek letsel van de passagiers; blik is vervangbaar.
      Was wel schrikken zeker. Voordeel voor fotografen: nu heb je meteen foto's voor de verzekering
      Ik heb zelf enkele jaren terug een klein hert aangereden in het pikkedonker in South Dakota, USA. Gelukkig reden we met een pick-up, zoniet was het dier dwars door de voorruit gegaan. Wild houd zich niet aan voorrangregels hé

PS: zijn dit niet wat teveel fotootjes voor een forum
      Last edited by saphi; 30 maart 2008, 13:31. Reden: PS toegevoegd
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

dus letterlijk en figuurlijk "swein gehabt"
        Goed dat het voor jullie zonder verwondingen afgelopen is.

Comment

Indeed, chanche gehad .... Het had slechter kunnen aflopen
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Amaai, fameus toegetakeld.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Teen en tander jong!
              Toch ferm geluk gehad al bij al.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

T'zal geen kleintsen geweest zijn ,wat een ravage.Bij mijn verzekering zit schade door wild in.
                Ben veel op de baan in de Ardennen en in het donker is het opletten geblazen , zie ieder week wel eens een everzwijn of hert in de kant en een week of 3 geleden mijn boel moeten dichtslaan voor een hert die overstak en er volgde toen ik stilstond nog een
                Heb zo eens een dergelijke schade gezien bij een paar gasten midden in de nacht in het hol van Pluto ,auto om zeep en het everzwijn lag er voor.
                Hoop dat de verzekering alles dekt.
                Groeten

Comment

T'is zover , zondag nacht bij het naar huis rijden heb ik mijn lang verwachte varken aangereden
                  Er liepen er een stuk of 4 over en nog een laatste raakte ik nog achteraan en enorme slag rechts ,ik wijk ook niet veel af van men lijn (ken er die voor een mus te ontwijken een huis zouden binnenvlammen) Men vrouw zag het nog proberen recht te krabbelen.
                  Was eentje van ongeveer 60cm hoog .
                  Op een tankstation eens gestopt om te kijken en enkel wat fijne krassen op de bumper die zich heeft meegegeven oef dacht dat het meer ging zijn.
                  Ik wist dat het eens zou gebeuren......, een week of drie terug een dorpsgenoot frontaal op een heel groot zwijn en de auto totaal los, verder hadden de flikken en de boswachter meer aandacht voor het varken hoe en waar het naartoe moest dan voor de persoon zelf.
                  Ze hebben het dan naar een tehuis voor kinderen gedaan waar het dan is klaargemaakt en opgeslagen voor de kinderen.(weet het van iemand in de keuken)
                  Dus let op vooral in de winter (jachtseizoen) dat de beesten van hun melk zijn door al dat geknal her en der.
                  ja zondag bij een wandeling een hert in zen slaap betrapt en ging tussen ons op de loop PRACHTIG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manos Bekijk bericht
                    T'is zover , zondag nacht bij het naar huis rijden heb ik mijn lang verwachte varken aangereden
                    Op een tankstation eens gestopt om te kijken en enkel wat fijne krassen op de bumper die zich heeft meegegeven oef dacht dat het meer ging zijn.
                    Zeg maar niet te rap "oef" ...
                    Een kennis heeft ook al eens een doefke gehad waarbij hij enkele krasjes opgelopen had en voor de rest niets.
                    Hij moest dat laten herstellen (leasing-wagen) maar zijn verbazing was groot toen de expert kwam. Perte totale omdat het chassis geplooid was.
                    En daar mocht ge nu met tien man naar staan kijken, niemand zou buiten een paar krasjes iets gezien hebben ... tot ze die wagen eens op een brug gezet hebben.
                    De plastiek van de bumper was mooi terug op zijn plaats gekomen maar wat erachter zat was niet zo mooi.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Working...
                    X