Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lensje lenen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lensje lenen ?

hey,

ik zoek mensen die een canon 70-200 F2.8 L IS of een 70-200 F4 L IS bezitten en in de buurt van Brussel of een straal van 30-50km wonen,en die zo vriendelijk zouden zijn om me deze lenzen eens even vast te laten nemen en te testen bij hun thuis.Ik overweeg namelijk om een van beide aan te schaffen,maar ik vraag me nu af of die 300-400 euro meer voor de f2.8 echt wel de moeite is,want deze zou zwaarder wegen maar volgens de legende ( u hoort me al afkomen ) ook minder scherp.Ik vraag hier totaal geen kritiek over de lenzen of tips of dergelijke, ik zoek alleen mensen die deze lenzen bezitten en me eens even zouden lenen met hun aanwezigheid natuurlijk.Laat maar iets weten per e-mail of PB ( persoonlijk bericht ),zeg me ook meteen een dag bij wanneer ik eens zou langs mogen komen.

Mvg,

Oli
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Re: lensje lenen ?

Er zijn ook zaken die deze lenzen voor een klein bedrag verhuren, misschien is dat een optie. Er is iig zeker een zaak in Nuenen NL. bij Einhoven, die deze verhuurt.
    Of deze
    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
    Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      hey,
      ik zoek mensen die een canon 70-200 F2.8 L IS of een 70-200 F4 L IS bezitten en in de buurt van Brussel of een straal van 30-50km wonen ...
      Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
      Er zijn ook zaken die deze lenzen voor een klein bedrag verhuren, misschien is dat een optie. Er is iig zeker een zaak in Nuenen NL. bij Einhoven, die deze verhuurt.
      Of deze
      Nuenen (NL) ligt niet echt in de buurt van Brussel dacht ik .

(Oli, ik kan je ook niet helpen aan objectieven van Canon, vermits ze niet zo efficiënt zijn op m'n Nikons .... )
      Jan Akkermans
      (BD1097BE)
      Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Misschien eens deelnemen aan een SD, bijvoorbeeld de Concert-shoot SD? Daar lopen er wel meerdere mensen rond met zulke toeters, die meer dan bereidwillig zijn om deze eens te laten testen, zoals mezelf.

Dave
        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht

(Oli, ik kan je ook niet helpen aan objectieven van Canon, vermits ze niet zo efficiënt zijn op m'n Nikons .... )
          overstappen naar canon ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht

Er is ook een bezorgservice tot in België misschien kun je daar wat mee ? Zie link.
            Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
            Canon eos 7D Mijn site

Comment

ga gewoon naar een winkel zoals vb konijnenberg die beide binnen heeft, en ook direct een goede prijs zal geven, dan kan je daar direct uw favoriete keuze meenemen.
              Imagination is more important than knowledge...
              http://www.kiekje.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
                ga gewoon naar een winkel zoals vb konijnenberg die beide binnen heeft, en ook direct een goede prijs zal geven, dan kan je daar direct uw favoriete keuze meenemen.
                het is niet de bedoeling dat ik ze meteen koop. Het is gewoon om mijn keuze vast te leggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                  het is niet de bedoeling dat ik ze meteen koop. Het is gewoon om mijn keuze vast te leggen
                  Kom gerust eens langs. Mechelen is niet zo ver. Stuur maar een PM.

Leon
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Ik heb een 70-200 F2.8 L IS .
                    Indien Aalst je dichterbij lijkt dan Mechelen, stuur maar een PM.

Comment

Working...
                    X