Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website templates

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• website templates

Hey,

ik had graag een website-portfolio willen maken waar ik wekelijks of dagelijks een update kan posten van gemaakte foto's.Het zou professioneel en design uit moeten zien.Ik zoek dus gratis templates die heel gemakkelijk te gebruiken zijn om zo een soort foto-album te maken online.Ik had onlangs een heel mooie site gezien maar ben de link kwijt,maar deze opende heel mooi de albums alsof je op een pc bezig bent,echt mooi professioneel en ordelijk.Deze was wel gemaakt uit een betaalde template.Ik heb nu namelijk een ruimte ter beschikking bij belgacom skynet en zou deze willen gebruiken om een eigen portfolio te beginnen.
    Moest iemand mij een paar nuttige links of tips kunnen geven, go ahead.Liefst geen picasa of flickr sites,dees vindt ik namelijk helemaal niet mooi.

Mvg,

Oli
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Re: website templates

Zoek eens naar Jalbum, Slideshowpro of zo, bedenk dat je webspace op skynet aleen platte html toelaat (geen php, mysql etc.) dus regelamtig vernieuwen en updaten zal niet zo automatisch gebeuren als misschien verwacht.

Comment

ja,daar had ik ook la iets van gehoord,geen php alleen html

Comment

ik heb eens jalbum geprobeerd op mijn eigen skynet webspace.Werkt echt prima.
        Ik moet gewoon nog een paar zaakjes veranderen maar anders is dit echt wel prima.

Mijn website

dit is het momenteel geworden,in de rapte een paar gewone fotootjes op gesmeten om te testen.

Comment

Om proffesioneel eruit te zien zou ik al niet gaan voor nen users.skynet.be maar een domein kopen. Prijs check http://www.one.com. Voorbeeldje van mij is http://www.racenews.be en http://www.extremeshots.be. Zelf ken ik er niet veel van maar via dreamweaver en een template lukt het ook redelijk
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

Comment

Mijn site:
            - hosting bij one.com => kleine 30 EUR/jaar
            - site zelf gemaakt met Joomla => gratis, geen voorkennis van PHP nodig, onbeperkte mogelijkheden
            - albums => maak ik met Jalbum

Succes!

Comment

Joomla is inderdaad een zeer bruikbaar content management systeem.

Zelf werk ik met Wordpress. Niet het eenvoudigste systeem om op te zetten maar eenmaal je het kent is het echt tof om mee te werken.
              Meer foto's op mijn website

Comment

Hier ook one.com en heel tevreden.
                Site met dreamweaver CS3 en Jalbum

Hans
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Als het enkel om een album gaat kijk dan eens naar simpleviewer een gratis te downloaden galerij template, en eenvoudig naar eigen wensen aan te passen. Wil je ook nog een pagina met wat tekst & info, die kan je eenvoudig maken met bijvoorbeeld NVU.
                  Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

skynet geeft tegenwoordig free webdomain van www.naamwebsite.net

Kheb al een aanvraag gestuurd, eens zien wat dat zal geven.kzal er wel nog mee prutsen zodat ik duidelijk een intro en dergelijke hebt

Comment

Working...
                    X