Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Morieljes horen bij de lekkerste en duurste paddenstoelen die er zijn.
Maar de vuistregel is steeds dat als je niet 100% zeker bent, je er niet van eet. Er is verwarring mogelijk met de Valse Morielje (Gyromitra esculenta) en die is zeer giftig!
Woon je dicht bij de duinen? Want daar is de morielje vaak voorkomend. Op andere plaatsen is hij eerder zeldzaam.
Nee, ik woon in Merchtem, bij Brussel. Ik weet echter niet waar de grond van mijn tuintje vandaan komt. Er is ook grove boomschors gestrooid in mijn tuintje ... misschien heeft het daar iets mee te maken?
Ik denk toch maar dat ik hem mooi laat staan waar hij staat. Lijkt me iets te riskant om hem klaar te maken.
Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...
Comment