Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wedstrijden van Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wedstrijden van Canon

Neemt er iemand van jullie ooit deel aan de (maandelijkse?) wedstrijden van Canon? Ik vond mijn nieuwsbrief in mijn email-box, ging naar de site van Canon, en, na inloggen, kwam ik bij de wedstrijd terecht:

"Om kans te maken op deze prijs geef je antwoord op de onderstaande vragen."

Helaas, pindakaas... geen onderstaande vragen te vinden?!? Werk met Mac, maar zowel Safari als FireFox gaven hetzelfde venster.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Re: Wedstrijden van Canon

Niemand?
    Buiten een PM van een ander BD-lid is er totnogtoe geen enkele reactie geweest. Op de Canon-site zijn tot op de dag van vandaag in de door mij gebruikte browsers geen "onderstaande prijsvragen" te zien. Enkel de tekst zoals hierboven geciteerd:
    Om kans te maken op deze prijs geef je antwoord op de onderstaande vragen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik had meegedaan en ben nu eens gaan kijken.
      Bij mij staat er: Bedankt voor uw deelname aan de wedstrijd. Veel succes!

Ik vermoed dat de datum voorbij is en je dus niet meer kan meedingen.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Dank voor je reactie, Dirk.
        Ook bij mij luidt de laatste zin:
        Bedankt!

Bedankt voor uw deelname aan de wedstrijd. Veel succes!
        De mailing (de reden ook waarom ik deze thread gestart was) dateert van 22 maart, dus nog geen week geleden. Ik vermoed dat er hier een luie programmeur aan het werk geweest is, en dat de prijsvraag niet eens verschenen is.

Ik had een soortgelijke ervaring toen Canon met zijn nieuwe cashback actie begon. Ik onmiddellijk (ik denk 1 maart) naar de site, waar alles netjes stond, behalve de link die je moest aanklikken. Ook daarover heb ik gepost. HIER. Die link is enkele dagen later door de programmeur toegevoegd.

Het is niet echt van belang, maar ik wilde gewoon van andere BD'ers horen of zij hetzelfde scherm (dus GEEN vragen) kregen als ik. Op andere sites durft er al eens een verschil te zijn tussen Mac en PC. Daarom ook dat ik vermeldde dat ik met Mac werk.

EDIT: link toegevoegd ivm vroegere post Canon cashback
        Last edited by LesC; 27 maart 2008, 16:18. Reden: link toegevoegd

Comment

OK, we zijn weer een maand verder en ik krijg de nieuwe mail van Canon binnen. Denk je dat men nu aan de wedstrijd kan deelnemen???
          Denk het niet! Nog steeds die: "Bedankt voor uw deelname aan de wedstrijd. Veel succes!"

Hoe zit dat hier eigenlijk?

Willen die Jappen nu echt dat ik van Canon naar Nikon, en van Mac OS naar PC Windows overstap?
          Last edited by LesC; 23 april 2008, 18:08.

Comment

Ik doe wel mee aan de fotowedstrijd

http://ta.canon-europe.com//?pg=gall...o480cd2408db1c

Comment

Gisteren ingeschreven voor de wedstrijd, foto ingediend, en vandaag al goedgekeurd en staat ondertussen online :
              http://ta.canon-europe.com/?pg=galle...o480f7089d12bc

Zo moeilijk is het dus niet, nu alleen nog zien wat er juist gebeurd, heb niet echt intresse in de prijzen, heb al deze lenzen al, maar wou gewoon zien of ik goedgekeurd zou worden, blijjkbaar wel dus

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Zal morgen eens ne keer proberen, via jullie links... Maar 't ziet ernaar uit dat je foto's moet opladen eerst... , klopt dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Zal morgen eens ne keer proberen, via jullie links... Maar 't ziet ernaar uit dat je foto's moet opladen eerst... , klopt dat?
                  Je 'beste' foto kan je in 1024*768 uploaden, maar let wel dat Canon zowat alle rechten op publicatie krijgt ... heb dus wel een beetje getwijfeld welke foto ik zou opsturen ...

Nadat je een 'inzending' online gezet hebt wordt de foto nagekeken en indien goedgekeurd komt ie zo'n 24u later in de gallery te staan, je kan wel maar één foto in één tak inzenden.

Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Dank om me de weg te wijzen. Hoewel ik bijlange nog niet jullie peil haal, heb ik toch maar een foto ge-upload. Je weet maar nooit!

(toch denk ik niet dat dit de wedstrijd is waarvoor Canon me telkens weer uitnodigt, zonder een wedstrijdvraag zelf te plaatsen. Ik dacht dat daar de prijzen een beetje meer bescheiden waren: een printer, een Ixus...)

Comment

Working...
                    X