Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top deals Nederland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Top deals Nederland

Heeft er iemand ervaring met Firma Topdeals uit Zeist .Nederland

Onafgezien dat ik zelf tot daar moet rijden staat de Canon 400D er aan 449 Euro Met Nederlandse handleiding ,1 jaar garantie, en de nodige formulieren om van Cash back te genieten.
    Kommentaar is echt welkom

Re: Top deals Nederland

Ik woon in Zeist en ken het zaakje. Verwacht niet al te veel parate kennis en zorg dat je zeker weet dat iets ook écht in de winkel op voorraad is (zeker gezien het feit dat je er een eind voor moet rijden) Verder prima adres, niks mis mee Wel maar heel klein, dus even lekker rondneuzen valt tegen.

Comment

Bedankt Antoinette
      Ze stellen me daar gerust ivm met op voorraad alsook ivm de Cash back( omdat ze vermelden dat het body's zijn uit "sets"

Ik zit nog even af te wegen "1 jaar garantie" of 20 Euro meer en "2 jaar garantie"

Comment

Ik heb hier anderhalf jaar terug mijn Nikon D50 gekocht owv de prijs. Vooraf besteld en stond netjes klaar toen ik hem ging ophalen. Niks op aan te merken.

Trouwens, wat is het risico als je de camera zelf gaat ophalen en dan pas betaalt? Gewoon doen zou ik zeggen. Veel plezier ermee trouwens!
        Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paullamb Bekijk bericht
          Ik zit nog even af te wegen "1 jaar garantie" of 20 Euro meer en "2 jaar garantie"
          Dan betaal ik liever €20 meer voor een extra jaartje garantie
          Mvg Tim

Comment

Working...
          X