Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Profiel gemaakt en 'k moet zeggen dat ik dit kan aanraden,valt best mee.
Je mag natuurlijk geen super eisen stellen maar voor mij is het beter dan vorige soorten papier van Aldi en Lidl.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Ja Agfa probeert zijn verloren omzet nu terug te halen via de Discounters.
Het aandeel staat op de beurs voor de koopjesjagers nu op 4,55 Euro
Indien een "Hedgefonds" een bod gaat doen van 8,- Euro op alle aandelen Agfa, vervolgens iedereen ontslaat . Dan blijft er na aftrek van de uitbetalingen aan het personeel en de schulden (die betalen we allemaal uit de patenten) nog de gebouwen volledig onbelast over.
Denk niet dat het aandeel Agfa volgend jaar nog op de beurs genoteerd staat.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
- Het merk AgfaPhoto heeft niks met Agfa te maken.
- Indien morgen een hedgefonds Agfa koopt, dan is er geen haar op hun hoofd dat eraan denkt bijvoorbeeld de productie van drukplaten of grafische film te stoppen om vervolgens enkel de productiegebouwen te verkopen. Misschien koopt Otto camera's met kitlens en gooit ie vervolgens de camera weg om enkel de lens te kunnen verkopen maar niet iedereen is zo gek.
EDIT: terug on-topic: ik denk dat ik wel eens in de Lidl langsga. De prijs is OK en als onze macroguru tevreden is zal het voor mij ook wel goed genoeg zijn zekers...
Voorlopig heb ik nog ruim voldoende voorraad Aldi-papier, daarom zal ik nu geen papier bij de Lidl gaan halen (ik heb er gisteren nog wat paaseitjes gekocht).
Ik vind het nog altijd spijtig dat Agfa gestopt is met het maken van fotopapier (het echte fotopapier dus, geen inkjet-fotopapier), de afdrukcentrales die vroeger met dat papier werkten leverden altijd een heel goede kwaliteit.
Nu zijn die bijna allemaal overgeschakeld op Kodak, dat is ook geen slecht papier, maar ze krijgen er toch niet de kleuren uit die ik vroeger had op het Agfa papier.
Wat Agfa zelf betreft, hopelijk komt daar alles weer terug in orde, want anders zetten ze weer een heleboel volk op straat, niet alleen daar, maar ook bij een heleboel bedrijven die er onderdelen leveren. (Wij maken bijvoorbeeld koelmodules om in Agfa-machines in te bouwen, dat is voor ons wel maar een klein percentage van wat we allemaal produceren.)
Comment