Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mensen die onlangs zijn overgeschakeld van windows naar Mac?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mensen die onlangs zijn overgeschakeld van windows naar Mac?

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
    als apple ook geen PC meer is tja...........................................
    Destijds niet nee, toch niet volgens Apple zelf. Alee dan, voor de vorm: een IBM-compatibele PC.

Nu goe?
    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
      Voor cracks van specifieke spelletjes zeg ik niets, ik weet gewoon dat er een pak zijn en ik verklaar nergens dat als ik ze niet vind ze er al dan niet zijn.
      je spreek duidelijk ook over zijprogrammatjes, welke waarvoor,....
      dat moet maar geraden worden wat echt als een waardevolle bijdrage mag beschouwd worden in de discutie.
      Voor de prijs van telenetprime moet je maar op hun website kijken.
      Ik stel enkel vast dat indien men het aandurft om nietszeggende opmerkingen of loze geruchten te weerleggen aangaande apple men dadelijk gecatalogeerd wordt. Fanboy (sowath?) geen niveau of totaal onkundig, wordt aangemeten.
      guRuh was dat niet die vayo fanboy?
      Ik zou u kunnen afbreken op u schrijffouten.
      Ik zou nogmaals kunnen aanhalen dat de kleine(re!) user base van Apple niet voordelig zou zijn voor mij (samen met vele anderen).
      Maar ik ga dat niet doen.

Over Vaio: qua design vind ik dat de enige laptop producent die net aan de hielen van Apple komt. Er is nog een lange weg te gaan echter.
      Of anders gezegd: ja het design van Apple is 'no match' voor alles wat er in de pc-wereld rondzweeft.

Toegegeven: als een Macbook pro nog iets betaalbaarder wordt, en ik kan al mijn programma's in OSX gebruiken, dan zou ik serieus overwegen om over te stappen.

Blablabla...
      flickr

Comment

Djeezz! Wat een discussie, waar ik me NIET mee ga bemoeien tenzij heel kort. Op 't werk heb ik altijd met PCs moeten werken, maar ben maar wat blij als ik 's avonds terug naar mijn Macje(s) kan. Nu ben ik sinds gisteren met vervroegd pensioen en, met een beetje geluk, zal ik nooit meer met een PC hoeven te werken.

(een argument dat ik precies nergens in de discussie heb teruggevonden is de reden waarom Apples zo "vlot" werken: omdat zij zowel de hardware als het OS en bepaalde software leveren, zijn die twee gewoon voor mekaar gemaakt. Niet zo voor PCs, waar Dell, HP, Sony, noem maar op... slechts dozen verkopen waar Microsoftprodukten in passen. )
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Djeezz! Wat een discussie, waar ik me NIET mee ga bemoeien tenzij heel kort....
          Maar ik ga het wel doen en ook heel kort

Gezien men in dit topic niet op een constructieve manier kan discuteren gooi ik hier een slotje op.
          Ook even meegeven het gedrag in dit topic niet echt bevorderlijk is voor deze discussie.
          Een gewaarschuwd man....
          Last edited by zunoel; 22 maart 2008, 13:08.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
          X