Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Openingsuren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Openingsuren

Hey juppekes

Ik heb eens een vraagje

vanavond stond ik aan de kassa in de lidl rond 18u15, toen gingen de lichten al half uit

Rond 18u20 kwam er nog een klant binnen maar de toegangsdeur naar de winkel was al geblokkeerd

Op de buitendeur staat duidelijk vermeld openingsuren tot 18u30

Is dit toegelaten dat de klanten zomaar geweigerd worden voor sluitingsuur
    Bootjes

Re: Openingsuren

bwa, als ik om 18u30 gedaan heb, stop ik ook graag om 18u30. Dat kan ik een ander niet verwijten dat hij dat ook graag doet. Ik hoop gewoon dat die mensen niet tot 18u30 betaald worden, en daarna nog de winkel mogen opkuisen.... 't zou de eerste firma niet zijn, die zo werkt
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
      Hey juppekes

Ik heb eens een vraagje

vanavond stond ik aan de kassa in de lidl rond 18u15, toen gingen de lichten al half uit

Rond 18u20 kwam er nog een klant binnen maar de toegangsdeur naar de winkel was al geblokkeerd

Op de buitendeur staat duidelijk vermeld openingsuren tot 18u30
      Is dit toegelaten dat de klanten zomaar geweigerd worden voor sluitingsuur
      Openingsuur tot 18h30. Dat betekent sluitingsuur om 1 seconde na 18h30.
      Volgens jou mag er dan nog 50 man binnenkomen om 18h29. Die lopen langs de rekken tot 19h en de laatste klant passeert om 20h langs de kassierster die maar tot 18h30 betaald wordt.
      Als jouw baas op je werk je nog een klus geeft 1 minuut voor sluitingstijd, wat ga jij dan doen ?

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Openingsuur tot 18h30. Dat betekent sluitingsuur om 1 seconde na 18h30.
        Volgens jou mag er dan nog 50 man binnenkomen om 18h29. Die lopen langs de rekken tot 19h en de laatste klant passeert om 20h langs de kassierster die maar tot 18h30 betaald wordt.
        Als jouw baas op je werk je nog een klus geeft 1 minuut voor sluitingstijd, wat ga jij dan doen ?
        Dat zeg ik nu ook niet, maar 10min voor sluitingsuur vind ik nu wel iets overdreven

Ik werk ook in een winkel en er gaat bijna geen dag voorbij zonder dat er klanten zijn die net na sluitingsuur de uitgangsdeur openprutsen (want er staat geen klink aan de buitenkant) en dan verbaast vragen of het al gesloten is en als ze nog een kleinigheid kunnen krijgen

Ze kunnen toch wel de mensen binnen laten en vragen om op tijd de winkel te verlaten
        Bootjes

Comment

Working...
        X