Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D3 durability testing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D3 durability testing

Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce Bekijk bericht
    Op DPReview krijgt hij er deftig van langs en terecht. Daar schrijven ze o.a. dat er nog steeds heel veel pro's bv. aan het wachten zijn op hun toestel en dat deze kerel dan zulke zaken uithaalt. Waarschijnlijk op een verkeerde manier ter wereld gekomen
    Zotten vind je overal. Zo zijn er de mannekes die een paar nachten voor een winkel overnachten om bv een van de eerste Playstation 3 te bemachtigen, en die dan doodleuk, voor de winkel, terwijl er nog een enorme rij wachtenden staat, een voorhamer bovenhalen en het ding stukslaan.
    Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Die jongen kan blijkbaar maar twee soorten geluid voortbrengen, een bonobo is daartegen intellectueler aangelegd. Bepaalde tests kan ik nog aannemen, maar dat ie daarvoor zijn iphone in de vernieling moet krassen/vallen gaat toch wel ver.
      Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
      Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Niet dat ik spelbreker wil zijn, maar zelfs na verschillende keren het filmpke 'drop down' bekeken te hebben, en het afgespeeld te hebben aan vertraagde snelheid, wijst niks er op dat het om een D3 gaat... Je kan nauwelijks zien dat het effectief om een camera gaat, laat staan de D3.
        http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
          Niet dat ik spelbreker wil zijn, maar zelfs na verschillende keren het filmpke 'drop down' bekeken te hebben, en het afgespeeld te hebben aan vertraagde snelheid, wijst niks er op dat het om een D3 gaat... Je kan nauwelijks zien dat het effectief om een camera gaat, laat staan de D3.
          Dat was me ook opgevallen. Ik kan helemaal niet zien dat het een D3 was, en er is zeker geen bewijs dat hij nog werkt
          Ik denk dat het maar wat aandacht trekkerij is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
            Dat was me ook opgevallen. Ik kan helemaal niet zien dat het een D3 was, en er is zeker geen bewijs dat hij nog werkt
            Ik denk dat het maar wat aandacht trekkerij is
            Al was het een D3, dan nog kan het een andere camera zijn die de crash gedaan heeft.
            Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
            Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Die jongen kan blijkbaar maar twee soorten geluid voortbrengen, een bonobo is daartegen intellectueler aangelegd. Bepaalde tests kan ik nog aannemen, maar dat ie daarvoor zijn iphone in de vernieling moet krassen/vallen gaat toch wel ver.
              De mens is doof... wie is hier de aap?

Hoewel dit alles neigt naar decadentie, doe je toch met je eigendom wat je wil?
              Kras- en vochtbestendigheid worden hier toch maar duidelijk mee aangetoond, de echtheid van die droptest is twijfelachtig.
              Last edited by Kult; 14 maart 2008, 12:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
                Die mens is doof... wie is hier de aap?

Hoewel dit alles neigt naar decadentie, doe je toch met je eigendom wat je wil?
                Krasbestendigheid en vochtbestendigheid worden hier toch maar duidelijk mee aangetoond, de echtheid van die droptest is twijfelachtig.
                Idd, laat hem gewoon eens doen wat hij wilt. Het is zijn eigen geld! Dus wie zijn jullie om hier zo over te spreken of spelen we nu al baas over iemand anders zijn materiaal?

Hij doet gewoon wat niemand durft te vragen! I.p.v. schreeuwen en negatief spreken over hem zou je die persoon beter wat respect geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
                  Idd, laat hem gewoon eens doen wat hij wilt. Het is zijn eigen geld! Dus wie zijn jullie om hier zo over te spreken of spelen we nu al baas over iemand anders zijn materiaal?

Hij doet gewoon wat niemand durft te vragen! I.p.v. schreeuwen en negatief spreken over hem zou je die persoon beter wat respect geven.
                  Heeft hier iemand gezegd dat hij zoiets niet mag doen?

Van mijn part mag die gast z'n D3 met een shotgun beschieten als hij dat wil, maar ik zal het nog steeds debiel en aandachttrekkerij vinden. Ook mijn goed recht, niet?
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Als Thom Hogan zijn D300 in zout water dompelt hoor ik niemand klagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StijnL Bekijk bericht
                      Als Thom Hogan zijn D300 in zout water dompelt hoor ik niemand klagen
                      Je bewering klopt niet

Die D300 was van iemand anders die zijn toestel per ongeluk in zeewater heeft laten vallen. Gelukkig was het toestel verzekerd en heeft die persoon nu een nieuwe. Thom Hogan heeft dan aan deze persoon gevraagd deze body op te sturen om 'm uit elkaar te halen om de onderliggende technologie te onderzoeken.

MVG,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht

Mijn Practica STL 1000 overleefde een vaartje van 20 km met de fiets met 6 x stuiteren op het wegdek. Was toen wel geschrokken, maar alles werkte nog perfect.
                        Ben dus wel benieuwd hoe de camera D3 of D300 eruit ziet als je hem met een vaartje van 50 km uit de auto laat vallen. Vindt het zelf iets teveel van het goede het uit te testen.

Comment

Dit onderwerp begint meer en meer chitchat te worden denk ik . . . ik denk niet dat we hier kunnen spreken over deftige wetenschappelijke tests . . . aan de andere kant, toch eens leuk om te zien, zeker omdat het mijn camera niets is . . .
                          Hoe zegt men dat ook alweer : zot zijn doet geen zeer . . .
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

heb vooral zin om z'n D3 eens kapot te slaan op z'n kop, of misschien nog beter, z'n kop kapot slaan op z'n D3. huuuuuuy, miljaar zeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thomasvp Bekijk bericht
                              heb vooral zin om z'n D3 eens kapot te slaan op z'n kop, of misschien nog beter, z'n kop kapot slaan op z'n D3. huuuuuuy, miljaar zeg.
                              Ik kom helpen

Comment

Working...